×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کرونا مانع تعمیرات برق منطقه ای گیلان نشد:  خط ۲۳۰کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی– سیمان سبز۱و۲ برقدار شد

بهمن داراب زاده گفت: خط ۲۳۰کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی– سیمان سبز۱و۲ برقدار شد
به گزارش گیلان پیام،سرپرست شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام این خبر، در خصوص علت خروج این خط از مدار گفت: به علت واقع شدن خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی– سیمان سبز۱و۲ در منطقه کوهستانی دیلمان و وزش شدید باد و بارش سنگین برف، دکل شماره ۱۸۰ این خط دچار شکستگی کراس آرم ها و بدنه متصل به آن شد و موجب شد تا این خط بی برق و از مدار خارج شود.
داراب زاده گفت: تغییرات شدید جوی منطقه کلیشم و دیلمان و صعب العبور بودن مسیر دسترسی به برج شماره ۱۸۰ و دشواری تردد از جمله مشکلات موجود در ترمیم و بازسازی دکل بود، که خوشبختانه گروه های عملیاتی توانستند پایه آسیب دیده را بازسازی نمایند و خط را در اسرع وقت برقدار کنند.
وی تصریح کرد: در مدت زمانی که این خط از مدار خارج بود، خط تک مداره ۶۳ کیلوولت لوشان-دیلمان برق کارخانه سیمان سبز گیلان را تامین می کرد و هیچگونه مشکلی در تامین برق کارخانه وجود نداشت.
گفتنی است که خط ۲۳۰ کیلوولت نیروگاه شهید بهشتی– سیمان سبز۱و۲ به طول ۶۲کیلومتر با ۲۳۶ پایه، وظیفه تغذیه کارخانه سیمان سبز گیلان در منطقه دیلمان را برعهده دارد. تغذیه و پایداری پست های ۶۳ کیلوولت سیمان سبز و دیلمان از دیگر وظائف این خط می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.