×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان غنی شدن در اطلاعات، آمار و پیش بینی ها یکی از موفقیت ها در توسعه پایدار است

استااندارییاستاندار در مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان آستانه اشرفیه گفت : یکی از موفقیت ها در توسعه پایدار دولت ها غنی شدن در بحث اطلاعات، آمار و پیش بینی ها می‌باشد.به گزارش گیلان پیام ، دکتر نجفی در مراسم افتتاح سامانه ی رادار هواشناسی استان در بندرکیاشهر گفت : در فصل کشاورزی امسال با مدیریت بخش آب و همکاری خوب هواشناسی و صدا و سیما در انعکاس اخبار و پیش بینی ها بهره ی لازم در کاهش خسارات وارده برده شد.

وی با اشاره به اینکه در طی ۲ سال گذشته سختی های بسیاری را درخصوص تامین آب کشاورزی متحمل شدیم افزود: یکی از مصوبات رئیس جمهور یکپارچه سازی ۵۰ هزار از اراضی کشاورزی استان برای مدیریت بخش آب بود که اقدامات اجرایی آن آغاز شد است.

نماینده عالی دولت در گیلان داشتن اطلاعات و آمار از حوزه های مختلف را در دنیا بسیار مهم عنوان و خاطر نشان کرد : روزی قدرت های برتر کسانی بودند که قدرت نظامی و اقتصاد قوی داشتند که امروزه یکی از شاخص ها برای موفقیت دولت ها در توسعه ی پایدار، غنی شدن در بحث اطلاعات، آمار و پیش بینی ها می باشد.

استاندار به شکل گرفتن نهضت گاز رسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در دولت تدبیر وامید اشاره کرد و افزود : با بهره گیری از این فرصت، آستانه  اشرفیه را به عنوان یکی از شهرستانهای سبز معرفی خواهیم کرد.

وی همچنین به تحول صورت گرفته در نظام سلامت، آب و راه روستایی در این دولت اشاره و خاطر نشان کرد : این تحولات از افتخارات نظام است و باتوجه به اینکه در برخی از شاخص ها از میانگین کشوری عقب هستیم، باید در جهت ارتقای این بخش ها تلاش شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.