×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
احداث مدارس سبز در اولویت برنامه های نوسازی مدارس استان گیلان

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان با تاکید بر تسریع روند احداث مدارس سبز گفت: احداث مدارس سبز در اولویت برنامه های نوسازی مدارس استان قرار دارد.

به گزارش گیلان پیام،مهندس علی دقیق، مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان، درسومین جلسه شورای فنی اداره کل،ضمن تشکر از برگزاری شایسته بیست و یکمین جشنواره خیرین مدارس ساز استان گیلان افزود:صمیمانه از زحمات تمام کسانی که تلاش کردند بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در شان و منزلت خیرین محترم برگزار شود تشکر می کنم.
وی با تاکید بر ضرورت پرداختن به مکان‌یابی صحیح مدارس تصریح کرد:امروز با اجرای این برنامه می توانیم از سرمایه موجود بصورت بهینه برای نسل آینده برنامه ریزی کنیم.
مهندس دقیق همچنین با اشاره به اهمیت احداث و توسعه مدارس سبز عنوان نمود:امروز مدرسه سبز الگویی نوین در مدرسه‌سازی است که احداث اینگونه مدارس در اولویت برنامه های نوسازی مدارس قرار دارد و تسریع در روند احداث این مدارس مورد تاکید ماست.
مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در ادامه سخنانش به صنعتی‌سازی مدارس اشاره کرد و بیان داشت:صنعتی‌سازی مدارس بعنوان رویکرد جدید سازمان گامی موثر در احداث مدارس نوین می باشدو امروز در راستای جلوگیری از اتلاف مصرف انرژی و طولانی بودن زمان اجرای پروژه ها و… باید بصورت جدی به آن پرداخته شود.
مدیر کل نوسازی مدارس استان با اشاره به مدارسی که دارای بخاری های نفتی هستند افزود:در راستای تاکید ریاست محترم سازمان و با عنایت به ضرورت حذف بخاری های نفتی و چکه ای ،استاندارد سازی گرمایشی مدارس را در اولویت نخست کار خود قرار داده ایم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.