×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خبر داد:  انجام بیش از۶۲ هزار مورد بازرسی صنفی در طرح نظارتی نوروزی گیلان

فرهاد دلق پوش در نشست معاونین و روسای ادارات ستادی سازمان به تشریح عملکرد نظارتی پرداخت و گفت: اقدامات نظارت و بازرسی سازمان در سال گذشته و ایام نوروز سال جدید منجر به تشکیل ۲۱۳۳ پرونده تخلف در طرح نظارتی در سطح گیلان شد.

به گزارش گیلان پیام،رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان به ۱۸۰۳ گزارشات مردمی واصله توسط سامانه ۱۲۴ اشاره کرد و افزود: تاکنون از این تعداد ۱۷۶۹ مورد گزارش مردمی پیگیری و بررسی شده است و با هماهنگی انجام شده با سایر دستگاه‌های نظارتی این پرونده ها خارج از نوبت به صورت فوری بررسی می شود.

دکتر دلق پوش نتیجه عملکرد کشیک ویژه ایام نوروزی را ۶۲۹۱۹ مورد بازرسی در سطح استان برشمرد و گفت: از این تعداد بازرسی ۲۱۳۳ پرونده با ارزش ریالی بیش از ۳۰ میلیارد ریال تشکیل شده که به اداره کل تعزیرات ارجاع شده است.

وی بازرسی های انجام شده را هدفمند دانست و اعلام کرد: اغلب نظارت و بازرسی ها در حوزه پوشاک، کیف و کفش، فراورده های لبنی، اقلام پروتئینی، میوه، حبوبات، نان، شیرینی و آجیل، بخش خودرو و خدمات عمومی و رفاهی صورت گرفت تا هم از وقوع تخلفات پیشگیری و هم با متخلفین در جهت ساماندهی بازار برخورد قاطع انجام پذیرد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گیلان از تعامل و همراهی کلیه نهادهای مرتبط و متولی نظارتی در رابطه با بازار قدردانی کرد و اظهار داشت: کنترل و ساماندهی بازار جز با همدلی و مشارکت جمعی امکانپذیر نیست. البته برخی از مشکلات در بخش تامین برخی از اقلام در سطح کلان وجود داشت که لازم است تمهیدات ویژه ای اتخاذ شود.

فرهاد دلق پوش ضمن اعلام همدردی با مردم استانهای آسیب دیده در جریان سیل اخیر از کمکهای مردمی ارسال شده از سوی سازمان بسیج اصناف و اتاق اصناف شهرستانهای گیلان به استان گلستان سخن گفت و تشریح کرد: تاکنون اقلامی نظیر آرد ، لوازم شوینده ،کنسرو غذای آماده ، تن ماهی ،پتو-پوشک و … جمعا” به مبلغ ۱/۳۳۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال در مرحله اول و همچنین با همکاری شهرداری رشت اقلام مورد نیاز و ضروری از سطح بازار و خیرین جمع آوری به ارزش ۲/۵۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در مرحله دوم به مناطق سیل زده ارسال شده است که امیدواریم بخش کوچکی از نیازهای آنان را مرتفع نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.