×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان :  در مهر ماه امسال ۴۱ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در گیلان اجرا شد

 

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اجرای ۴۱ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در مهرماه  امسال در استان خبر داد.

 

به گزارش گیلان پیام، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این عملیات در ۶۶ روستای استان صورت پذیرفته و با اجرای آن مجموع طول شبکه گاز در گیلان به  بیش از ۲۰ هزار ۴۰۰ کیلومتر رسیده است.

مهندس اکبر با بیان این موضوع که بیش از ۸ کیلومتر  از عملیات شبکه گذاری در مهر ماه امسال در حفرات خالی شهرها به انجام رسیده است گفت: شرکت گاز هم راستا با گازرسانی به مناطق دور افتاده و صعب العبور استان، برنامه مدونی برای گازرسانی به حفرات خالی شهرها و روستاها دارد.

وی همچنین از نصب یکهزار و ۱۵۰ انشعاب گاز در مهرماه امسال در گیلان خبر داد و گفت: با اجرای عملیات نصب انشعاب در مهرماه، مجموع انشعابات گاز در استان به بیش از ۵۷۵ هزار انشعاب افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: رسالت شرکت گاز، گازرسانی به شهرها و روستا و از آن مهم تر پایداری این نعمت الهی است و این مهم بدون همکاری مردم میسر نخواهد شد فلذا از تمام مشترکین عزیز درخواست می شود با رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز، ضمن حفظ سلامتی خود و سایر مشترکین، امکان استفاده از این نعمت الهی را برای نسل های آینده فراهم سازیم. شهرداری رشت در طی سالیان گذشته شاهد اتفاقات خوبی بوده است، اما امروز مردم با مشکلات در این حوزه همچون مباحث انتظارات در خصوص اجرای طرح تفصیلی مواجه شده اند./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.