×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
حسن هادیزاده مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت:   خط کشی۶۰هزار متر طول و به حجم بیش از ۲۰۰ متر مربع عرضی از معابر رشت در ماه گذشته

مدیر ایمنی و مهندسی ترافیک شهرداری رشت : انواع خط کشی های طولی به حجم تقریبی ۶۰ هزار متر طول به شکل ممتد و منقطع، هم چنین خط کشی های عرضی به حجم تقریبی ۲۰۰ مترمربع شامل بلوک عابر، ایستگاه اتوبوس و بیش از ۲۰ عدد کف نوشتار در ماه گذشته در سطح شهر رشت انجام شده است.

به گزارش گیلان پیام،هادیزاده افزود: خط کشی های طولی در سه شکل گرم، دو جزیی و سرد به شکل ممتد و منقطع با توجه به نوع بستر و رده عملکردی معبر در طول سال در سطح شهر انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه خط کشی های دو جزیی و گرم با توجه به قیمت و کیفیت آن اغلب در معابر شریانی و اصلی درجه یک انجام می گیرد افزود: این خط کشی ها به صورت مکانیزه و با گلاسبید (دانه های شیشه ای) و با عرض ۱۵ سانتی متر و ضخامت فیلم خشک ۱۵۰۰ میکرون (برای رنگ دوجزیی) و ۳۵۰ میکرون (برای رنگ سرد) انجام می شود.

هادیزاده عنوان داشت: بزرگراه های خلیج فارس، شهدای گمنام، شهید قلی پور، شهید بهشتی، شهید مدرس و خرمشهر از معابری هستند که خط کشی ممتد کنار میانه وسط و دو خط منقطع مسیر تردد، به تازگی در آن ها با رنگ های دوجزیی و سرد اجرایی شده و همچنین خیابان هایی مانند ولی عصر(عج)، شهید انصاری و امام نیز از جمله معابر اصلی هستند که با رنگ های مذکور خط کشی شده اند.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری رشت خاطرنشان کرد: خط کشی های عرضی نیز در شکل بلوک های عابر که با عرض ۵۰ سانتی متر و طول ۳ متر و هم چنین بستر سرعت کاه ها جهت آشکار سازی انجام شده و همچنین انواع کف نوشتارها که شامل کلماتی مانند “آهسته” ، “سرعت کاه” ، ” احتیاط” ، “مدرسه” و… با رنگ دو جزیی سفید و زرد اجرا شده است./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.