×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دکتر روحانی در دیدار رمضانی هیات وزیران با رهبر معظم انقلاب اسلامی

رییسسس,,س

 

 

قدردانی از هدایت ها و حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت و تیم مذاکرات هسته ای/ ایران به حمایت از کشورهای منطقه در برابر تروریسم ادامه خواهد داد/ برای حل مشکلات نیازمند همکاری قوای سه گانه هستیم

به گزارش گیلان پیام، رییس‌جمهوری در دیدار رمضانی هیات وزیران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، با اشاره به نتایج مذاکرات هسته‌ای، از رهبر معظم انقلاب اسلامی به علت حمایت‌ها و هدایت‌های ایشان نسبت به دولت و تیم مذاکرات هسته‌ای تشکر و ابراز امیدواری کرد این مسأله زمینه‌ساز پایان فشارها و رفع اتهامات ناروای دشمنان علیه جمهوری اسلامی باشد و حرکتی جدید در مسیر پیشرفت کشور را بوجود بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در ادامه گزارشی را از اقدامات دولت ارائه داد و با اشاره به دستاوردها و همچنین مشکلات دولت در دو سال اخیر، روابط نزدیک با همسایگان و اهتمام به تداوم مذاکرات هسته‌ای را از جمله اقدامات دولت در حوزه سیاست خارجی برشمرد.
رییس شورای عالی امنیت ملی اظهارداشت: در شرایطی که منطقه درگیر آشوب و تروریسم است، جمهوری اسلامی ایران از کشورهای منطقه که دچار معضل تروریسم هستند حمایت کرده و این راه را ادامه خواهد داد.
رییس ‌جمهوری در عرصه‌ی اقتصادی، عبور از رکود، تبدیل رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت، کنترل تورم، کاهش واردات گندم و افزایش صادرات غیر نفتی را از دستاوردهای دولت دانست و خاطرنشان کرد: برای عبور از مشکلات در مسئله‌ی اشتغال و رشد اقتصادی نیاز به سرمایه و تکنولوژی داریم.
دکتر روحانی بدهی سنگین به بانک مرکزی و شرکت‌های خصوصی، مشکلات ناشی از یارانه‌ی نقدی، بیکاری، بهره‌وری پایین، فعالیت مؤسسات اعتباری غیرمجاز، معوقات بانکی، کمبود آب و کاهش منابع زیرزمینی، خشکسالی، مسائل زیست‌محیطی و کاهش قیمت نفت را از جمله مشکلات پیش روی دولت بیان کرد.
رییس جمهوری با تأکید بر به‌کارگیری همه‌ توان دولت برای رفع مشکلات مردم و کشور گفت: برای حل مشکلات نیازمند همکاری قوای سه گانه هستیم تا گام‌های باقی‌مانده را با شتاب بیشتری طی کنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.