×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت غرب رشت آماده بهره‌برداری است

گیلان پیام/محمد افتخاری معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان گیلان گفت: این پروژه یکی از ۱۱ پروژه حیاتی شرکت برق‌ منطقه‌ای گیلان در بخش پست و جزو ۱۸۰ اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری بود که عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان قبل از اوج بار سال جاری به اتمام رسید و آماده بهره برداری است.
افتخاری در خصوص اهداف احداث این پروژه گفت: هدف از احداث پست ۲۳۰٫۶۳٫۲۰ کیلوولت غرب رشت، تعدیل بار پست‌های انتقال مجاور و تقویت شبکه فوق توزیع مرکز استان گیلان می‌باشد.
معاون طرح و توسعه با بیان اینکه این پروژه از نظر ظرفیت سازی بزرگترین پروژه شرکت برق منطقه‌ای گیلان می باشد، افزود: برای اولین بار در استان گیلان در این پستاز ۲ ترانس هر کدام با ظرفیت ۲۰۰ مگاولت آمپر استفاده شده است. سیستم عایقی پست GIS و سیستم کنترلی آن از نوع DCS می باشد.
افتخاری خاطر نشان کرد: این پروژه زیربنایی و ملی از مهمترین پروژه‌های صنعت برق استان می باشد و از نظر فنی احداث این پست برای کلان‌شهر رشت بسیار حیاتی و ضروری بود و نقش بسزایی در پایداری برق این شهرستان و تامین برق مشترکان محترم این منطقه دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.