×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
متخصصین حوزه تولید برای تحقق شعار سال بسیج شوند

گیلان پیام/تیمور پورحیدری در اولین جلسه شورای هم خانواده صمت گیلان در سال جدید اظهار داشت: تولید در شرایط فشار اقتصادی و محدودیت‌های تحریمی سنگر مبارزه است.
وی با تاکید بر اینکه متخصصین حوزه تولید برای تحقق شعار سال باید بسیج شوند گفت: قطعاً به حرکت جهادی و مضاعف در سال جدید برای پیشگیری از فشارهای جانبی به حوزه تولید نیازمندیم لذا با تمام قوا پای تولید ایستاده‌ایم.
این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته علی رغم وجود چالش‌های داخلی و خارجی شاهد رشد ۸۶ درصدی سرمایه‌گذاری صنعتی در گیلان بودیم، افزود: در سال ۱۴۰۲ با صدور بیش از ۲۰۷ فقره پروانه بهره‌برداری زمینه اشتغال ۹ هزار و ۸۵۵ نفر در این حوزه فراهم گردید.
دکتر پورحیدری این تحرک و پویایی را ماحصل مجموع تلاش و مشارکت کلیه فعالان عرصه تولید و تجارت دانست و عنوان کرد: قطعاً خدمت و توجه به حوزه تولید تاثیرات مثبتی را در تراز اقتصادی و توسعه پایدار ایجاد خواهد کرد.
وی پس از استماع نقطه نظرات رئیس خانه صمت، رئیس اتاق بازرگانی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، نماینده خانه معدن گیلان، مدیر کل سازمان زمین شناسی و سایر اعضا گفت: همسویی مدیران و خادمین حوزه تولید و تجارت با اندیشه‌های تخصصی قطعاً باعث تحقق اهداف شعار سال با مشارکت تشکلهای همگن صنعتی و صنفی به ویژه سرمایه‌گذاران حوزه‌های تولیدی، صنعتی و صنفی خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.