×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
توانایی حل مشکلات با استفاده از ظرفیت و توانایی دانشجویان و نخبگان / مردم با حضوردر انتخابات  افراد متخصص را وارد عرصه مدیریتی نمایند

گیلان پیام/ دکترکیوان میرزایی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم شهرستان های رشت و خمام در کنفرانس خبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه مشکلات موجود کشور به دلیل بی توجهی در حوزه مدیریت و دانش است ، اظهار کرد:با توجه به فضای توسعه تکنولوژی باید با ابزار مناسب ساز و کارهای آینده تدبیر و تدوین شود.

وی با بیان اینکه جهان بینی دانشجویان امروز متفاوت از گذشته است ، افزود:امروز با استفاده از علوم شناختی شامل هوش مصنوعی، علم مکانیک و متالوژی، علم روانشناسی و روانپزشکی می توان به مهندسی افکار عمومی پرداخت.

میرزایی خاطرنشان کرد:ایران در تکنولوژی پهباد ، موشک ، نانوتکنولوژی و بیوشیمی و پزشکی رتبه ها و جایگاه بالایی در دنیا دارد و در حوزه امنیتی و جنگ نیز با طراحی و مشاوره دشمنان را از پا در می آورد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حوزه مدیریتی فرسنگ ها با این فضا فاصله وجود دارد و حلقه ناتوان و ناکارآمدی بین برخی از نمایندگان مجلس و مدیران ایجاد شده است ، متاسفانه با وجود هزینه زیاد آموزش اما خروجی مناسبی وجود ندارد از ظرفیت نخبگان استفاده نمی شود و مدیرانی در مسند قدرت هستند که شایستگی آن‌جایگاه را ندارند و نمی توانند آینده نسل های بعدی را تضمین کنند.

وی با ابراز نگرانی از مهاجرت بسیاری از اندیشه ورزان و نخبگان از کشور تصریح کرد:فضای کشور توانایی حل مشکلات را با استفاده از ظرفیت و توانایی دانشجویان و نخبگان دارد .

میرزایی از عدم وجود مطالعات راهبردی خبر داد و گفت: عدم وجود مطالعات راهبردی مانع از تعیین اولویت بندی ها برای اجرای طرح ها و برنامه ها می شود.

دکتر کیوان میرزایی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم شهرستان های رشت و خمام با تاکید بر استفاده از ظرفیت منطقه آزاد انزلی جهت رفع مشکلات استان تصریح کرد: منطقه آزاد می تواند تمام تحریم های بین المللی کشور را دور بزند اگر از ظرفیت منطقه آزاد انزلی استفاده شود ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی خواهیم داشت.

میرزایی تاکید کرد:بهره گیری از ظرفیت ، دانش و تخصص نخبگان و دانشگاهیان جهت ارایه راهکارهای مناسب می تواند حل کننده مشکلات جامعه باشد‌.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ، ولایت و مردم خط قرمز بنده است ، گفت:مسوولان و نمایندگان نباید به دنبال نگه داشتن میز خود باشند تنها خدمت به مردم مهم است و باید سرلوحه امور قرار گیرد.

میرزایی از مردم خواست تا در انتخابات حضوری پررنگ داشته باشند و افرادی را وارد مجلس کنند که به فکر رفع مشکلات مردم با استفاده از دانش ، تخصص و مدیریت صحیح باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.