×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
با فرهنگ سازی، امید آفرینی و جهاد تبیین به حل مشکلات مردم بپردازیم

گیلان یپام/دکتر چکشیان معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از زحمات جهادی کلیه مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون تشکر و قدرانی نمود و گفت: همه مسئولین باید با ایثار، اخلاص و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند و با جدیت بدنبال خدمت رسانی خالصانه و بی منت به مردم باشند.
دکتر چکشیان با بیان این که دشمن از بعد نظامی ناامید است و با جنگ روایت‌ها، تلاش بر ایجاد نارضایتی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی دارد تصریح کرد: در چنین شرایطی ما باید با جهاد تبیین میدان روایتگری را از دشمن بگیریم و روایتگر درستی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.
در این نشست دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مردم را از مهمترین اولویتهای مدیریت درمان تامین اجتماعی استان دانست و گفت: با برنامه ریزی وتلاشهای جهادی و شبانه روزی کارکنان مدیریت درمان استان در این مسیر گام برمی داریم.
دکتر حسین ابراهیمی گفت: درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ۱۳ مرکز درمانی و ۲ بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با ۲۳۴۷ موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید.
دکتر حسین ابراهیمی اظهار داشت: درتلاش هستیم در تعامل با دستگاههای ذیربط بتوانیم بیشترین خدمات را به بهترین و سریعترین شکل ممکن به مردم به ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه دهیم.
در ادامه این جلسه هر یک از مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش عملکرد دستگاه خود را بیان نمودند و همچنین چالشهای موجود را بیان و راه های حل آن را مورد بررسی قرار دادند.
برگزاری نشست بیانیه گام دوم انقلاب، امید آفرینی و جهاد تبیین با حضور مدیران و معاونین دستگاه تابعه در ادامه برنامه معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.