×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ضرورت پرداخت به موقع بهای برق مصرفی جهت پیش برد پروژه های استان

گیلان پیام/به منظور تعامل و آشنایی با مشترکین برق گیلان، آگاهی بخشی و ارایه راهکارهای لازم جهت رفع موانع و کاهش مشکلات صنایع، جلسه ای با حضور نیک منش مدیرعامل مجتمع فولاد گیلان در دفتر مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور معاونت های مالی و پشتیبانی و برنامه ریزی و تحقیقات و مدیر دفتر خدمات مشترکین و مدیریت مصرف برگزار شد.
دشت بزرگ در این نشست ضمن تشریح شرایط شبکه سراسری برق، کمبود ذخایر گاز مایع نیروگاه های حرارتی کشور و سهمیه تعیین شده برای مشترک مذکور گفت: پرداخت به موقع بهای برق مصرفی جهت تامین نقدینگی صنعت به منظور پیش برد پروژه ها و زیر ساخت های استان بسیار ضرورت دارد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان ضمن استقبال از طرح توسعه مجتمع فولاد گیلان گفت: تاسیس نیروگاه مولد مقیاس کوچک مزایای بی شماری برای مجتمع فولاد گیلان در زمینه رونق تولید و طرح توسعه آن دارد و شرکت برق منطقه ای گیلان آمادگی مساعدت و حمایت از سرمایه گذاری در این خصوص را دارد.
در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد گیلان با توضیح شرایط کارخانه، نوع تولیدات و ظرفیت تولید فعلی و میزان اشتغال زایی در استان به تشریح پروژه توسعه کارخانه پرداخته و سوالات و ابهامات موجود در این زمینه را بیان نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.