×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آغاز عملیات اجرایی ۸پروژه خیّری در شهرستان تالش

باحضور مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان عملیات اجرایی هشت پروژه خیّری در شهرستان تالش آغاز شد.

 

به گزارش گیلان پیام،با حضور مهندس مقدم مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان، دکتر مهدوی فرماندار شهرستان تالش،میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان،دکتر نمک فروش از خیرین محترم مدرسه ساز و جمعی از خیرین و مسئولین استانی و شهرستانی کلنگ احداث هشت پروژه خیری در مناطق عشایری وجلگه ای تالش به زمین زده شد.

گفتنی است این هشت پروژه با ۱۸ کلاس درس و بازیربنای۱۶۰۰مترمربع با اعتباری بالع بر بیست میلیارد ریال به همت جمعی از خیرین محترم مدرسه ساز وبا مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و به دانش آموزان عزیز این مناطق از کیان اسلامی اهدا خواهد شد.

مهندس مقدم در حاشیه این آیین باشکوه ضمن تشکر از زحمات خیرین ارجمند ، تلاش و همت خیرین گرانقدر را در امر مقدس مدرسه سازی از ماندگارترین اعمال ارزشمندی دانست که به یادگار می ماند.

وی با بیان اینکه خیرین ارجمند یکی از مهم ترین رکن توسعه زیر ساخت های آموزشی کشور می باشند،افزود: فرهنگ کار خیر باید در جامعه نهادینه و به نسل های آینده انتقال یابد.

مهندس مقدم در بخش پایانی سخنانش ضرورت نگه داری از فضاهای آموزشی را خاطر نشان کرد و بر مشارکت اولیا و دانش آموزان در این مقوله مهم تاکید کرد.

شایان ذکر است از هشت پروژه مذکور، شش پروژه تا آغاز سالتحصیلی جدید و دو پروژه دیگر تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری می رسند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.