×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بروزرسانی مطالبات جهت افزایش رضایتمندی مردم در اولویت است

گیلان پیام/دکتر محمدمهدی زهرابی سرپرست معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه رسالت اصلی سازمان برقراری عدالت اجتماعی و گسترش رفاه بیمه شدگان است گفت: در تلاش هستیم علاوه ارائه خدمات مطلوب درمانی به بیمه شدگان، با گسترش تعاملات با شرکای اجتماعی، شعبات بیمه و دفاتر کارگزاری، بتوانیم سرعت عمل و دقت در رسیدگی به اسناد پزشکی بیمه شدگان را افزایش دهیم تا در کمترین زمان ممکن این خسارات را به آنان پرداخت نماییم.

سرپرست معاونت خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان افزود: در همین راستا در هشت ماهه سالجاری بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال به موسسات طرف قرارداد و شرکای اجتماعی و همچنین خسارت متفرقه به بیمه شدگان تامین اجتماعی پرداخت شده است و در تلاش هستیم با پرداخت بروز این مطالبات رضایتمندی بیمه شدگان و شرکای اجتماعی را افزایش دهیم.

گفتنی است درحال حاضر مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با ۱۳ مرکز درمانی و ۲ بیمارستان بصورت مستقیم و نیز از طریق عقد قرارداد با ۲۳۴۷ موسسه درمانی بصورت غیر مستقیم به بیش از یک میلیون و سیصد هزار بیمه شده در سطح استان خدمات درمانی ارائه مینماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.