×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تلاش مجاهدانه پرستاران را درک و ستایش می‌کنم

گیلان پیام/ حضرت آیت الله رسول فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان امروز در آیین تجلیل از پرستاران در سالن همایش‌های فراجا رشت، پرستاران را اهالی عاطفه و تلاش دانست و اظهار کرد: تلاش مجاهدانه پرستاران را درک و ستایش می‌کنم.

 وی با بیان اینکه توجه به جامعه پرستاری در نظام اسلامی یک راهبرد است، افزود: بنا بر  روایات دینی، اگر کسی، یک شب بر بالین بیماری بایستید در قیامت با حضرت ابراهیم علیه السلام محشور می‌شود.

 نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان اولین شخیصه پرستار را عشق خدمت به مردم برشمرد و گفت: ماندن در کنار بیمار از نخستین شخیصه‌های پرستار است که برای آن ثواب بسیاری است.

آیت الله فلاحتی داشتن عاطفه را دومین ویژگی پرستار برشمرد و افزود: بیمار وقتی عارضه‌ای برایش حادث می‌شود، اول پرستار را بر بالین خود میخواهد و این حاوی پیام است.

 وی مانایی کار پرستاری را دیگر شخیصه پرستاران برشمرد و گفت: کسی که مدتی را در بستر بیماری خدمات دریافت کرده تا زمانی که بهبود پیدا می‌کند از پرستاران به عنوان فرشتگان نجات، یاد می‌کند.

 نماینده‌ مقام معظم رهبری در استان گیلان همچنین بر پرهیز از زودرنجی، ابراز دینداری در محیط کار و همچنین حفظ آرامش مردم در حین مواجه با پرستاران تاکید کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.