×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل گاز گیلان:  گاز گیلان تنها شرکت  دارای سیستم متمرکز امداد گاز در کشور

 

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در نشست خبری اقدامات گسترده شرکت گاز گیلان را تشریح نمود.

به گزارش گیلان پیام ،مهندس اکبر با توضیح در خصوص اقدامات گسترده شرکت گاز گیلان در سی سال گذشته اظهار داشت: هم اکنون همه شهرهای استان (بجز شهر ماسوله بجهت دارا بودن بافت تاریخی) و ۹۳٫۵ درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره مند می باشند که در مقایسه با متوسط کشوری (۹۶٫۹ درصد بهره مندی شهری و ۷۲٫۲ درصد بهره مندی روستایی) آمار خوبی می باشد.

وی ادامه داد: این شرکت دارای ۲۰ هزار کیلومتر شبکه و بیش از ۵۶۰ هزار انشعاب گاز می باشد که از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۷۶ درصد این خطوط نشت یابی شده است.

مدیرعامل گاز گیلان گفت: اولویت شرکت گاز در سالهای گذشته گسترش شبکه های گاز و گازرسانی به اقصی نقاط استان بود ولی هم اکنون با نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه گاز، پروژه های کیفی در اولویت قرار گرفته است.

مهندس اکبر با بیان این مطلب اظهار داشت: پروژه های قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز و مرکز پیام و امداد متمرکز از جمله اقدامات شرکت گاز در جهت کیفی سازی خدمات می باشد.

وی در همین راستا گفت: گاز گیلان تنها شرکتی است که دارای سیستم متمرکز امداد گاز در کشور می باشد و مشترکین محترم گاز در صورت بروز هر گونه مشکل و تماس با شماره تلفن ۱۹۴، به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می شوند و کارشناسان مرکز پیام با بررسی وضعیت و با توجه به تجهیز اکیپ های امدادی به GPS، نزدیک ترین گروه امدادی جهت برطرف نمودن مشکل اعزام می شود.

مدیرعامل گاز گیلان بیان نمود: هدف شرکت گاز گیلان در سال جاری تزریق ۶٫۹ میلیارد مترمکعب گاز به بخش های مختلف مشترکین در استان می باشد که با توجه به افزایش نسبی دمای هوا در مقایسه با سال گذشته امیدواریم تا پایان سال از مرز فروش ۶ میلیارد مترمکعب گاز گذشته و رکورد جدیدی را به ثبت برسانیم.

مدیرعامل گاز گیلان در پایان درخصوص مطالبات شرکت گاز استان گیلان از مشترکین گفت: بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه های خانگی، حمل و نقل و صنعتی از مشترکین طلب داریم که با تعامل در حال وصول آنها و کم کردن این میزان هستیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.