×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان : تربیت نسل آینده و به فعلیت در آوردن استعداد دانش آموزان از مهمترین اولویت ها است

استاندار گیلان در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت : تربیت نسل آینده و به فعلیت در آوردن استعداد دانش آموزان از مهمترین اولویت ها است

به گزارش گیلان پیام، دکتر مصطفی سالاری در این نشست  با بیان اینکه مردم انتظار دارند زمینه بارور شدن بهتر استعداد فرزندانشان وجود داشته باشد اظهار داشت :  تربیت نسل آینده و به فعلیت در آوردن استعداد دانش آموزان از مهمترین اولویت ها است  .

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم احداث خانه های علوم پایه به صورت مردم محور تاکید کرد و افزود : احداث خانه های علوم پایه در زمینه شیمی ، ریاضی ، فیزیک و …  زمینه قوی شدن دانش آموزان مستعد را در علوم پایه فراهم و سبب خواهد شد تا در مراحل بعدی علمی با مشکل مواجه نگردیده و استعدادهای آنان به هدر نرود .

استاندار گیلان، اجرای دقیق طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان را ضروری دانست و افزود : با حضور دانش آموزان مستعد در برنامه های تلوزیونی و برگزاری مسابقات می توان فضای رقابت علمی در مناطق مختلف استان ایجاد کرد .

نماینده عالی دولت در گیلان گفت : در چند اردوگاه دانش آموزی استان،  با ایجاد موزه علوم و امکاناتی که نسبت به ارزش آن پر هزینه نیست می توان زمینه آموزش توام با سرگرمی را در اردوهای دانش آموزی فراهم کنید .

دکتر سالاری بر ضرورت نگریستن جامع بر فضاهای آموزشی استان تاکید کرد و با بیان اینکه برای ایجاد فضاهای آموزشی وجوه عمومی صرف شده و از امکانات استان به شمار می رود افزود : باید با احصاء آن دسته از فضاهای آموزشی مازاد و بلا استفاده در سطح شهرستان ها حتی الامکان با خودداری از فروش آن  و واگذاری در جهت ایجاد رونقی که نصیب مردم شود بهره گیریم .

وی بر لزوم تحقیق در جهت مدیریت فضاهای آموزشی تاکید کرد و افزود : باید پیش بینی و آینده نگری فضاهای آموزشی در سطح استان صورت پذیرد تا فضاهای مورد نیاز و بلا استفاده مشخص گردد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.