×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
سید محمد احمدی در جلسه ستاد بحران شهرستان رشت بیان کرد:  بحران را می بایست با برنامه مدیریت کرد

 

سیدمحمد احمدی  در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به اینکه بحران تنها به ‌منظور بارش گسترده باران و برف نیست اظهار داشت: هر عاملی که شرایط را از حالت عادی خارج کند بحران محسوب می‌شود.به گزارش گیلان پیام،سرپرست فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه هر پدیده‌ای که موجب تصمیم‌گیری‌های ضروری در شهرستان شود یک بحران است تصریح کرد: جلسات مدیریت بحران باید به طور منظم و مداوم در شهرستان رشت برگزار شود.

احمدی برخورداری از برنامه های از پیش تعیین شده برای مقابله با بحران هایی از جمله بارش شدید باران، برف و زلزله را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: بحران با برنامه بایستی مدیریت شود، ما در مواقع بحرانی فرصت مرور برنامه ها را نداریم بلکه بایستی از قبل برنامه ها را مرور کنیم.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه در مواقع بحرانی به‌ویژه بحران برف بخش عمده‌ای از اقدامات ارتباط ‌گیری مسئولان به وسیله تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد تاکید کرد: این امر همواره باید از سوی مخابرات مد نظر قرار گیرد.

احمدی با اشاره به احتمال بروز کم‌آبی در فصل زراعی جدید و با بیان اینکه مدیران و مسئولان حوزه مربوط باید با تدابیر لازم شرایط بحرانی را مدیریت کنند خاطرنشان کرد: با اتخاذ تدابیر و برنامه‌های جامعی که استاندار محترم در جلسه شورای حفاظت از منابع آب ابلاغ داشتند امیدواریم با پای کار بودن همه مدیران این شرایط احتمالی را مدیریت کنیم .

وی با تاکید به کاهش دمای هوا تصریح کرد: سوخت‌رسانی برای روستاییان عزیزی که به هر علت تا کنون از این نعمت برخوردار نبوده اند باید شرایط از سوی شرکت فرآورده‌های نفتی استان به درستی مدیریت شود و هیچ اداره‌ای با استفاده از قوانین نباید در خدمات‌رسانی اداره‌ای دیگر به مردم مانع شود.

سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه در مدیریت بحران نیازمند شیوه‌های عملیاتی هستیم تاکید کرد: مسئولان همواره در تمامی شرایط به ویژه شرایط بحرانی موظف به خدمات رسانی مطلوب به مردم می باشند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.