×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی تحولی عظیم در رویکردها و فعالیت های این حوزه ایجاد نمود

گیلان پیام/ آئین معارفه سرپرست جدید این مجموعه و تودیع مدیرکل سابق در آخرین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات شعبه دو رشت برگزار گردید .
کیوان مرتضوی سرپرست جدید این اداره کل در این آئین با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر ، سازمان تامین اجتماعی را یک نهاد بسیار بزرگ که بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد برشمرده و اظهار داشت این میزان با نسبتی مشابه در استان گیلان نیز وجود داشته و از منظری دیگر در واقع ضریب نفوذ بیمه ای در جامعه شاغلین گیلان ۵۳ درصد است .
وی افزود : این اعداد و ارقام در کنار شاخصهای مهم بیمه ای و تاثیرات اقتصادی اجتماعی آن ، همواره مسئولیتها در این حوزه را سنگین تر مینماید .
سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود ابلاغ سیاستهای کلی تامین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری را رویدادی بزرگ در این حوزه قلمداد نمود که سبب ایجاد تحولات خوبی خواهد بود .
کیوان مرتضوی همچنین آسیب شناسی و درک درست از وضعیت موجود ، خلق منابع جدید ، مدیریت بهینه مصارف با پالایش اطلاعات و رفع همپوشانی ها را از اولویتها و برنامه های کاری خود برشمرده و تحقق این امر را در گرو همدلی و همراهی و هم افزائی به عنوان الزامات تعالی سازمانی دانست . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.