×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیانیه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

گیلان پیام/متن این بیانیه بدین شرح می باشد:
رهبر حکیم انقلاب: «هیچ روزی برای ملّت ایران افتخارآمیزتر از بیست‌ودوّم بهمن نیست. ۲۲ بهمن را مظهر اتحاد ملی قرار دهید».
️دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن ماه به عنوان نقطه عطف این ایام الله؛ یادآور طلوع مجدد اسلام، تولد امامت و ارزش های اسلامی – ایرانی، مقطع رهایی ملّت با اراده ایران عزیز از سرسپردگی و تبلور واقعی معنای آزادی است.
️ بیست و دوم بهمن ماه، یادآور روز باشکوهی است که فریاد عدالتخواهی، استقلال و آزادی؛ رؤیاهای خام و پوشالی مستکبران، صهیونیسم و قدرت های شیطانی عالم را برهم زد و نظام باشکوه جمهوری اسلامی به این واژه ها قداست و معنای واقعی بخشید.
️امروز نور انقلاب ایران عزیز اسلامی با رهبری مقتدرانه و حکیمانه امام خامنه ای(مدظلّه العالی)، قلّه های سعادت، پیشرفت و عزت را یکی پس از دیگری فتح می کند و به عنوان سرمشق و الگویی برای همه مظلومان و آزادی خواهان جهان بدل شده است تا آن وعده بزرگ الهی، ظهور منجی عالم بشریت و حاکمیت مستضعفان بر جهان را محقق سازد.
️ملّت غیور و بصیر ایران عزیز طی این دهه ها، با صلابت و اراده در مقابل تمام توطئه و هجمه های جبهه استکبار و صهیونیسم ایستادند و امیدوار به آینده ای درخشان، همواره پای ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل عظیم الشأن جانفشانی کردند، تا اینک شاهد ارتقای توانمندی های داخلی، اقتدار نظام، فراگیر شدن این حرکت و جریان بیداری اسلامی باشیم. امروزه این منش و روش به عنوان واقعیتی انکارناپذیر تبدیل شده است که نه تنها از کشورهای اسلامی منطقه، بلکه از قلب کشورهای استکباری در اروپا و آمریکا نیز به گوش می‌رسد.
️همانطور که ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، اتحاد ملّی را یک نیاز مهم امروز به عنوان دیواره ای محکم در مقابل نقشه های شوم دشمنان دانستند، بی شک بار دیگر مردم غیرتمند و شریف ایران عزیز با حضور یکپارچه و منسجم در راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه، نشان خواهند داد که تلاش دشمنان بی خرد برای از بین بردن اتحاد ملّی، خنثی شده است و نمی توانند مردم را از هم و از نظام جدا کنند.
️کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان نیز ضمن تبریک این روز بزرگ که مظهر عزّت و اتحاد ملّی است، از تمام اقشار جامعه برای شرکت در مراسم و راهپیمایی این روز دعوت به عمل می آورد و اعلام می دارد این نهاد مولود انقلاب که با تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب پایه نهاده شد و به پشتوانه فرزند خلفشان مقام معظم رهبری در مسیر محرومیت زدایی گام بر می دارد، با تأسی از ارزش های دین مبین اسلام و با همتی بیشتر و تلاش مجاهدانه همواره حامی اقشار کم برخوردار و خادم بی منّت محرومان و نیازمندان خواهد ماند.
وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ – کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.