×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کمک ۵۰میلیارد ریالی فرمانداری شهرستان رشت به شهرداری

سیروس شفقی در مراسم تحلیف شورای اسلامی شهر رشت ضمن تقدیر و تشکر از اعضای قبلی شورا و آرزوی توفیق برای منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی رشت گفت: انتخابات ۲۹ اردبیهشت با شکوه برگزار شد که برگ زرینی برای انقلاب بود و مشارکت مردم نشان از آگاهی مردم دارد.به گزارش گیلان پیام،وی گفت: این انتخابات در ۷ شهر و ۲۸۲ روستای شهرستان رشت برگزار شد که در مقایسه با دروه قبلی باشکوه تر بود.

شفقی با بیان اینکه این تحلیف آخرین مرحله این انتخابات شکوهمند است گفت: اکنون پس از حضور مردم در انتخابات، مطالبه گری مردم وارد فاز جدید شده است و این مسئولیت را سنگین تر کرده است.

وی افزود: تاکید قانون در شوراها نشان از اهمیت این نهاد مدنی دارد.

شفقی بیان داشت: شوراها در این مدت توانستند اعتماد مردم را جلب کنند و این خود گوهری ارزشمند برای نهاد شوراها است.

وی ادامه داد: آنچه که آشکار است تعامل دو نهاد شورا و دولت میتوان سبب برطرف کردن مشکلات شود.

شفقی افزود: شوراها خط مقدم خدمت رسانی به مردم و پل ارتباطی مردم و دولت هستند و بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، جهت همکاری با شورای پنجم با تصویب پنجاه میلیارد ریال در جهت کمک به اجرا و اتمام پروژه های عمرانی شهرداری رشت اعلام همکاری و همراهی می نمایم.

وی با بیان اینکه چشمان تیز بین و پرسشگر مردم نظارگر عملکرد ما هستند گفت: بدنه شورای پنجم رشت به گونه ای است که از ظرفیتها و پشتوانه های خوبی برخوردارند که از این توان باید بهره لازم برده شود .

وی در پایان گفت :در حال حاضر شورا و شهرداری دو موضوع اساسی را پیش رو دارد که انتخاب هیات رئیسه و شهردار است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.