×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مهندس جمشیدپور خبر داد: جا نمایی چند نقطه در شهر رشت جهت برگزاری نمایشگاه دائمی توانمندی های بانوان

فرامرز جمشیدپور با قدردانی از تلاش خانم ها رفیعی و فلکدوست در برپایی نمایشگاه فوق اذعان داشت: در این نمایشگاه بانوان خودسرپرست و یا سرپرست خانوار حاصل دسترنج خود را به عرضه و فروش میگذارند.به گزارش گیلان پیام،سرپرست شهرداری رشت با تاکید بر موقتی بودن زمین نمایشگاه توانمندیهای بانوان تصریح کرد: زمین محل برپایی سیرک عجائب فعلا موقتا برای برگزاری نمایشگاه درنظرگرفته شده و شهرداری رشت با حمایت شورا در حال جانمایی دو سه نقطه شهر برای برگزاری نمایشگاههای فوق است.
مهندس جمشیدپور با اشاره به برگزاری چندین جشنواره در پیاده راه فرهنگی رشت خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در شهر رشت برگزاری این جشنواره ها در راستای توسعه شهر به صورت زنجیره ای تداوم خواهد داشت.

سرپرست شهرداری رشت از برپایی جشنواره نان در روزهای آتی خبر داد و گفت: ورود و پذیرش گردشگر در این شهر میتواند در برند شهر رشت و ارتقا این شهر نقش بسزایی داشته باشد.

فاطمه رفیعی با قدردانی از مسئولین شهرداری و مشاور شهردار در برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: با توجه به کسب رتبه سوم مشارکت اقتصادی استان در سراسر کشور شایسته است تا مسئولین حمایت همه جانبه ای از زنان سرپرست خانوار داشته باشند.

مدیر کل امور بانوان استانداری گیلان با تاکید بر نقش پررنگ زنان در امور اقتصادی خانواده یادآور شد: امروز نمونه ای از توانمندی زنان در صنایع دستی در این نمایشگاه ارائه می شود, لذا امید است در نمایشگاههای دیگر شاهد رونمایی از دیگر توانمندی های زنان ما در سایر حوزه ها باشیم.
محمد حسن عاقل منش نیز در این مراسم با اشاره به مطرح شدن برگزاری نمایشگاههای دائمی توانمندیهای بانوان از دور سوم شورا اذعان داشت: زنان این شهرعلیرغم همه مشکلات و موانع موجود همواره پای کار هستند و به تلاش و کوشش در ارتقا وضعیت اقتصادی خانواده خودمبادرت می ورزند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت در ادامه افزود: غرفه داران میتوانند با همکاری مستمر با یکدیگر توانمندی­ های خود را به یکدیگر به عاریه دهند تا بیش از پیش شاهد توسعه شهر باشیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.