×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیانیه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به مناسبت گرامیداشت ایام الله هشتم و نهم دیماه

گیلان پیام/بیانیه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به مناسبت گرامیداشت ایام الله هشتم و نهم دیماه
وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ إِنَّ فی ذلِکَ َلآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ
و «ایّام اللّه» را به آنان یاد آور. در این، نشانه‌هایی است برای هر صبر کننده شکرگزار.
روز هشتم دی، مردم گیلان این آگاهی را، این بصیرت را، این عزم را، این احساس نیاز به حضور در صحنه را زودتر از دیگران نشان دادند. اینها را باید حفظ کرد. سرمایه‌های اساسی یک ملت همین چیزهائی است که نشانه‌ی بصیرت، نشانه‌ی عزم، نشانه‌ی بیداری و آگاهی است؛ اینها را باید نگه داشت. (رهبر حکیم انقلاب)
انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز از ابتدای آغاز مورد هجمه های گوناگون مستکبران، دشمنان و فتنه گران خارجی و داخلی بوده است و در مقابل آن ملّت غیور و متدین این سرزمین ولایتمدار با مجاهدت، ایستادگی و بصیرت تا نفس آخر از حریم و آرمانهای امام راحل، ولایت فقیه و رهبری عظیم الشأن و مقدسات جمهوری اسلامی دفاع کرده و خواهند کرد.
ایام الله هشتم و نهم دیماه یکی از این حماسه سرایی های مردم با ایمان و دوراندیش ایران سرافراز علی الخصوص فرزندان میرزا کوچک خان جنگلی بود که با زمان شناسی نقشه شوم فتنه گران و عوامل خود فروخته را نقش بر آب کردند تا برگ زرین دیگری بر تارک انقلاب مقدس اسلامی نقش بندد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت سالروز پر افتخار نهم دیماه، ضمن تأکید بر حفظ هوشیاری، بصیرت و وحدت تمامی اقشار به عنوان ضرورتی برای پیشرفت در تمامی ابعاد نظام اسلامی، اعلام میدارد همواره در مسیر منویات مقام عظمای ولایت گام برداشته و در راستای رفع محرومیت و حمایت از پابرهنگان و اقشار کم برخوردار که ولی نعمتان این انقلاب مقدس هستند از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، این ایام الله را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب دانسته و همگام با ملت همیشه در صحنه، حماسه ساز و غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی و تجمع گرامیداشت هشتم دیماه، ضمن محکوم نمودن اعمال منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان، اعلام میدارد عوامل فتنه در پیشگاه ملّت عزیز ایران اسلامی جایگاه و آبرویی ندارند و به یقین باید روزی پاسخگوی خیانت خود بوده و منتظر جواب کوبنده و دشمن شکن باشند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.