×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ورود شهرداری به حوزه ورزش قهرمانی بسیاری از موانع را برطرف خواهد کرد

گیلان پیام/ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشستی با سرپرست شهرداری رشت ، با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه قهرمانی و تیم داری حرفه ای خدمات ارزشمندی را ارائه نموده است وی یادآور شد : خوشبختانه طی سالهای اخیر شاهد نگاه بسیار مثبت و روند بسیار مطلوب در زمینه پرداختن به ورزش و حضور تیم های مختلف ورزشی شهرداری در لیگ های کشوری، توسعه زیرساخت های ورزشی در شهر هستیم.
آرمان گفت : این اقدامات در حالی صورت گرفته است که شهرداری رشت دغدغه های زیادی در خصوص دیگر فعالیت های خود داشته است، اما هیچ کدام از آنها موجب غفلت از تربیت بدنی نشده است.
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت در جلسه با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن تاکید بر تلاش مداوم شهرداری برای حمایت از جوانان و جامعه ورزش استان گیلان گفت: با تمام توان آماده همکاری و تعامل با اداره کل ورزش وجوانان استان هستیم.
وی گفت : در راستای بررسی زیرساختهای ورزشی شهر و تعامل و همکاری با ورزش و جوانان جهت ارتقا جایگاه ورزش شهر رشت با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان دیدار و گفت و گو کرد.
یوسف یزدانی دراین دیدار اظهار داشت: شهرداری رشت همواره حمایت از برنامه های فرهنگی و ورزشی را در دستور کاری خود داشته و تا حد توان در کنار اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد بود.
سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه مجموعه شهرداری حامی همیشگی ورزش شهر می باشد گفت: این امر نمود واضحی تاکنون داشته و شهرداری همواره سعی در حمایت از جوانان و جامعه ورزش داشته و براین اساس با تمام توان آماده همکاری و تعامل با اداره کل ورزش وجوانان استان خواهد بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.