×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیر مخابرات منطقه گیلان به سوالات مردم ومشترکین دربرنامه رادیویی “شهرما” پاسخ گفت

گیلان پیام/به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان؛ مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان در راستای مسئولیتهای اجتماعی و رسیدگی به مشکلات اینترنتی و مخابراتی مردم استان گیلان و همچنین تشریح جزئیات طرح منطقی شدن تعرفه تلفن ثابت در برنامه زنده رادیویی “درشهر ما ” حضور یافت .
مهندس حسنی در گفتگو با برنامه رادیویی “در شهرما” با بیان اینکه در سالهای اخیر مخابرات از سرقت سیم مسی و تجهیزات مخابراتی بسیار متضرر شده است، گفت: «در این زمینه هماهنگی هایی با نیروی انتظامی داشته‌ایم و یک شبکه قضایی نیز به بحث‌های مربوط به سرقت‌های مخابراتی اختصاص یافته است.»
مدیر مخابرات منطقه گیلان با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از قطع تلفن آنها پس از سرقت کابل های مخابراتی، گفت: پس از سرقت کابل های تلفن، راه اندازی دوباره آن نیازمند طی مراحلی است و به یک مدت زمانی نیاز دارد تا تجهیزات و کابل های مخابرات تأمین و در محل مورد نظر جای‌گذاری شود.
ایشان در ادامه با بیان اینکه مشتریان هم در حوزه تلفن ثابت و هم دیتا باید پایداری شبکه را احساس کنند، گفت: عدم وجود منابع مالی لازم برای توسعه بازسازی شبکه و سرقت کابل های مخابراتی از مشکلات موجود است. وی جایگزینی فیبرنوری را به جای کابل های مسی از جمله راهکارهای مؤثر برشمرد و اعلام کرد : اجرای کامل این طرح نیازمند صرف زمان و هزینه است، اما اجرای آن برای تمامی کابل برگردانهایی که در حال انجام است، صورت می گیرد. به نحوی که موضوع سرقت کابل هم اکنون در برخی مناطق کاهش یافته چرا که میزان کابل های مسی نیز کاهش یافته است.
ایشان در بخش دیگر با اشاره به این موضوع که شرکت مخابرات ایران در دوازده سال گذشته افزایش قیمت نداشته است، افزود : شرکت مخابرات برای نگهداری و توسعه به درآمدی نیاز دارد که مانند دومینویی برای جذب این درآمد وابسته به خدمت رسانی هر چه بهتر است و بالعکس برای خدمات رسانی بهتر نیازمند درآمد متناسب با هزینه هاست. به عبارتی ساده تر شرکتی با قدمت ۵۰ سال خدمت رسانی با هزینه های ثابت و متغیر بر اساس مصوبه ۴۶۶ شورای رقابت، می توانست با تصویب به موقع جلوی ضرر چند هزار میلیارد تومانی را بگیرد و همگام با نیاز جامعه رشد و توسعه یابد.
مهندس حسنی مدیریت مخابرات منطقه گیلان با بیان این مهم که برنده نهایی در طرح منطقی شدن تعرفه ها ، مشتریان هستند، گفت: در این طرح برای هر مشتری تلفن ثابت، (در مراکز استان ها ۱۵ هزار تومان و در سایر شهرها مبلغ ۱۰ هزار تومان ) به عنوان “حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت” به صورت ماهیانه در صورتحساب مشتری منظور خواهد شد.
به گزارش مهندس یداله حسنی مدیریت مخابرات منطقه گیلان، مشترکین تلفن ثابت از ابتدای شهریور ماه ۱۴۰۱ با پرداخت ۱۵ هزار تومان در مراکز استان ها از ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه شهری یا ۴۴۴ دقیقه مکالمه بین شهری و یا ۲۳۸ دقیقه مکالمه با تلفن همراه و همچنین در سایر شهرها می توانند فقط با پرداخت ۱۰ هزار تومان از ۲۶۶۶ دقیقه مکالمه شهری یا ۳۵۵ دقیقه مکالمه بین شهری و یا ۱۹۰ دقیقه مکالمه با تلفن همراه بهره مند شوند . (مشتریان محترم جهت اطلاعات بیشتر می توانند به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir مراجعه نمایند)./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.