×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت خبر داد:افتتاح بیش از ۲۵ پروژه عمرانی در یک ماه آینده در رشت

سرپرست شهرداری رشت از افتتاح بیش از ۲۵ پروژه عمرانی در یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش گیلان پیام، فرامرز جمشیدپور با اعلام این خبر گفت : طی دو ماه گذشته نیز پروژه های بزرگی افتتاح شده است که اعتبار تخصیص یافته به برخی از آنها بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

وی در ادامه در خصوص پروژه های در حال افتتاح، گفت:از جمله این پروژه ها می توان به ساختمان آتش نشانی واقع در بلوار دیلمان اشاره کرد که ساخت آن به پایان رسیده است و در مرحله تجهیز قرار دارد.

جمشیدپور همچنین با بیان اینکه یکی از بزرگ ترین پروژه های مدیریت شهری رشت در سالهای اخیر پروژه هدایت آبهای سطحی بوده است از اتمام هدایت آبهای سطحی در برخی مسیرها خبر داد و افزود: هدایت آبهای سطحی خیابان استاد معین به سمت پستک و نیز هدایت آبهای سطحی در قلعه سرا به پایان رسیده است.

سرپرست شهرداری رشت تصریح کرد: از دیگر مسیر هایی که هدایت آب های سطحی آن به پایان رسیده است می توان به منطقه آبگیر بخت پسند و وصال پشت اداره کار و همچنین فکوری و مودبی در شرق رشت اشاره کرد.

فرامرز جمشیدپور با تاکید بر ضرورت افزایش سرانه ورزشی در سطح شهر و توزیع عادلانه آن که منجر به ارتقای سطح سلامت و نشاط شهروندان می شود، گفت: در همین راستا زمین ورزشی با چمن مصنوعی برای اولین بار با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در عینک راه اندازی شده است که به زودی افتتاح می شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های شهرداری رشت برای بهبود وضعیت آسفالت و ترافیک این شهر از اجرای آسفالت چندین خیابان طی یک ماه آینده خبر داد و تصریح کرد: اصلاح هندسی بلوار شهید افتخاری نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد و به زودی با جمع شدن گاردریل ها شاهد جدول گذاری و ایجاد فضای سبز خواهیم بود.

سرپرست شهرداری رشت در ادامه از افتتاح دو خیابان جدید خبر داد و گفت: مسیرهای احساندوست و امام علی(ع) طی دو ماه آینده افتتاح خواهند شد.

جمشیدپور همچنین از تملک بخش قابل توجهی از مسیر سرچشمه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این مسیر نیز بازگشایی خواهد شد.

وی در خصوص پروژه های فضای مکث در حال افتتاح، گفت: در بلوارهای شهید افتخاری و شهید بهشتی و محوطه اطراف پل عابر مکانیزه پارک دانشجو شاهد افتتاح فضاهای مکث خواهیم بود. بهسازی فضای زیر پل رازی و ایجاد فضای مکث در آن محدوده و ایجاد فضای مکث در نقره دشت نیز در دستور کار قرار دارد.

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه کلنگ زنی سه پارک در محدوده منطقه ۴ را خواهیم داشت ، تصریح کرد: یکی از پارک ها کنار هتل کادوس واقع است؛ دیگری روبروی هتل کادوس که مدتی سیرک عجایب بوده و به عنوان پارک بازی طراحی می شود و سومی پارک باقرالعلوم در وولکس خواهد بود.

فرامرز جمشیدپور از افتتاح پارک رودباری و فاز اول پارک حاشیه تالاب عینک طی یک ماه آینده خبر داد و افزود: علاوه بر این پارک ها، اجرای دیواره حفاظتی رودخانه پیربازار و ایجاد پارک محلی با کاربری های مختلف از پیربازار به سمت پل بوساز نیز در برنامه شهرداری قرار دارد.

وی همچنین با اعلام اینکه فاز اول پروژه بوستان ملت ایجاد زیرساخت ها بوده است، ادامه داد: با اجرای فاز دوم طی یک ماه آینده این پروژه به طور کامل به پایان می رسد و می تواند در آینده ای نزدیک رشت را به قطب موسیقی شمال کشور تبدیل کند.

سرپرست شهرداری رشت در خصوص ساختمان اصلی و در حال ساخت شهرداری رشت در میدان گیل نیز گفت: این ساختمان در مراحل پایانی آماده سازی است و محوطه سازی، حاشیه رودخانه، پارتیشن بندی و تجهیز کامل آن را تا یک ماه آینده به پایان خواهیم رساند.

فرامرز جمشیدپور افزود: ساختمان ناحیه یک منطقه یک و همچنین یک سرای محله در محدوده منطقه یک در ماه آینده افتتاح می شوند.

وی با اشاره به ضرورت های ایجاد فضای فرهنگی در سطح شهر اعلام کرد: به زودی شاهد افتتاح یک خانه تئاتر در رشت خواهیم بود.

سرپرست شهرداری رشت در پایان از افتتاح دو پل عابر مکانیزه در بلوار های شهید بهشتی و شهید رجایی خبر داد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.