×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
مانور اسکان اضطراری به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیر عامل

گیلان پیام/دکتر امام پناهی اظهار داشتند: هفته پدافند غیرعامل که امسال با عنوان ” برای مردم ، پدافند دانش بنیان ، حفاظت از زیر ساخت ها و تداوم کارکردها ” در ستاد نکوداشت کشوری پیش بینی شده است را به همه تلاشگران حوزه پدافند غیرعامل تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
فرماندار شهرستان رشت بیان کردند؛ بی تردید هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی خواهد بود تا کلیه مسئولین و مدیران با اندیشه ای راهبردی این وظیفه ملی را که محققاً کاهش آسیب پذیری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در شرایط خاص و ویژه را به دنبال خواهد داشت ، سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.
دکتر امام پناهی تاکید کردند؛ اصول پدافند غیرعامل را در ساخت و سازهای خود بیشتر از گذشته مورد توجه قراردهیم تا در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه شاهد به حداقل رسیدن آمار تلفات و خسارت‌های جانی و مالی باشیم.
استاندار گیلان هم در این مانور گفت: مانور اسکان اضطراری زلزله در رشت تمرینی برای حوادث احتمالی است که بتوانیم نقاط قوت و ضعف دستگا‌های مختلف را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنیم .
به دنبال آن در مانور اسکان اضطراری در رشت یک زلزله ۵ و نیم ریشتری شبیه سازی شده و دستگاه‌های خدماتی و اجرایی به ۱۲۰ آسیب دیده در ۳۰ چادر خدمات ارائه دادند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.