×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آخرین وضعیت نظام سلامت رودسر بررسی شد

گیلان پیام/ عصر امروز نشست بررسی آخرین وضعیت نظام سلامت شهرستان رودسر با حضور دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان-نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه، دکتر فلاح- مشاور اجرایی ریاست و همچنین مسولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سالن اجتماعات شبکه رودسر برگزار شد.
در این نشست، وضعیت بخش‌های مختلف بهداشت و درمان، دارو و تجهیزات، طرح‌های عمرانی نیمه تمام، نیروی انسانی و دیگر بخش های شهرستان رودسر مورد بررسی و پایش قرار گرفت.
هر کدام از معاونین و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست به گزارشی از بازدیدهای خود در عرصه‌های مختلف پرداختند و راهکارهای برون رفت آنها را تبیین و تشریح کردند.
دکتر حیدرعلی بالو-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به نیاز شهرستان املش به پزشک متخصص، اظهار کرد: لازم است با برنامه‌ریزی منسجم پزشکان متخصص از رودسر، بیمارستان املش را نیز پوشش دهند.
وی متولی جذب و توزیع نیروهای شرکتی در شهرستان ها را مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان ها دانست و افزود: در راستای تفویض بخشی از اختیارات، منبعد تمامی مسوولیت جذب و توزیع نیروها به ویژه نیروهای شرکتی بر عهده مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان خواهد بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مجموعه اقدامات شبکه‌ بهداشت و درمان رودسر ابراز خرسندی کرد و خواستار تداوم حرکت شتابگونه و سلامت‌محور در این شبکه شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان-نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به ارتقای شاخص‌های سلامت شهرستان‌های رودسر و املش طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: این شهرستان ها همچنان به ویژه در بخش‌های عمرانی نیازمند توجه مسوولان‌ وزارت بهداشت است.
وی، سیر ارایه خدمات در رودسر را رو به رشد دانست و افزود: لازم است اجرای طرح‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان شتاب بیشتری به خود بگیرد.
نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع سلامت برای ما حایز اهمیت است، تصریح کرد: مردم شهرستان نیازمند توجه بیشتری از مرکز جهت ارتقای سطح سلامت خود هستند.
گفتنی است در ابتدای این نشست، دکتر زمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودسر به گزارشی از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، اقدامات، نیازمندی‌ها و چشم‌اندازهای حوزه سلامت پرداخت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.