×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم گرامیداشت روز دانشجو باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود

گیلان پیام/صبح امروز شورای فرهنگی جهت هماهنگی برگزاری روز دانشجو به ریاست دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از معاونین، مدیران ستادی و کارشناسان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد. در این نشست، زمینه لازم برای برگزاری مراسم متمرکز و غیرمتمرکز روز دانشجو در دانشگاه و دانشکده‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با تأکید بر اینکه در شورای فرهنگی باید سخنان دانشجویان و دغدغه مندان این حوزه شنیده شود، اظهار کرد: حضور دانشجویان و نماینده تشکل‌های دانشجویی علاوه بر مراسم باید در نشست‌های فرهنگی جهت استماع نظرات و دغدغه‌های آن‌ها و همچنین مشارکت در تصمیم سازی ها بیشتر شود.
وی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت روز دانشجو در سطح دانشگاه تأکید کرد و افزود: مراسم روز دانشجو فضایی برای گفتگو، پرسش و پاسخ است و باید تلاش شود تا فاصله بین دانشجویان و مسئولان در این روز کوتاه‌تر شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسماعیلی – مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست روز دانشجو را روزی برای شنیدن دغدغه‌های دانشجویان دانست و اظهار کرد: در روز دانشجو باید فضایی ایجاد کرد تا دانشجو بتواند ناگفته های خود را بیان کند.
وی با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولان دانشگاه باید در کف میدان عرصه‌های دانشجویی حاضر شوند، افزود: جامعه امروز می‌طلبد همه مسئولان و متولیان نظام آموزشی و فرهنگی و همچنین اساتید، کف میدان عرصه‌های دانشجویی حاضر شوند و بیش‌ازپیش با قشر دانشجو گفت‌وگو کنند.
دکتر فردین مهرابیان – معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز در این نشست ، محور برنامه‌ها و تمهیدات لازم معاونت فرهنگی و دانشجویی را جهت باشکوه برگزار شدن مراسم روز دانشجو تبیین و تشریح کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.