×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری نشست رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت با نمایندگان دانشجویان پرستاری

گیلان پیام/ دکتر معصومه ادیب – رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت در سومین روز از هفته پرستار ، طی نشستی با نمایندگان دانشجویان پرستاری مقاطع مختلف تحصیلی، ضمن تاکید بر افزایش توان علمی ، عملی دانشجویان و توجه به فضای آموزشی توام با آرامش در دانشکده ، اظهار داشت ؛ امروز نقش پرستار از ارایه خدمات مراقبت از بیمار در بیمارستان فراتر رفته و به سمت تداوم مراقبت در سطح جامعه تغییر کرده است.
وی با بیان اینکه خدمات تخصصی پرستاران تنها منحصر به بیمارستان نمی باشد ، تصریح کرد ؛ پرستاران می توانند در همه حوزه های بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی از سطح پیشگیری تا درمان و توانبخشی ایفای نقش کنند.
دکتر ادیب در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ با فراهم نمودن زیرساخت های لازم و رفع موانع و چالش های پیشرو در امر آموزش دانشجویان پرستاری، امید است تربیت پرستارانی شایسته را شاهد باشیم که بتوانند مراقبتی ایمن، اخلاقی و با کیفیت به بیماران ارائه دهند.
در ادامه نمایندگان دانشجویان پرستاری حاضر در این نشست، مسائل و مشکلات خود را در زمینه آموزش، بیان کردند. در خاتمه با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از دانشجویان پرستاری ، تقدیر شد.
لازم به ذکر است ؛ سومین روز از هفته پرستار به عنوان” پرستاری، دانشجو، آینده ای روشن” نامگذاری شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.