×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
همه‌ی خدمات نظام ودولت به برکت خون شهدا است

استاندار گیلان با همراهی مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان ، ظهر امروز در سفر به دیلمان با حضور در منزل شهید نادر سعیدی در روستای پش سیاه خانی با خانواده‌ی این شهید بزرگوار که مستند زندگی آنان در کنگره‌ ۸ هزار شهید استان به عنوان مستند برتر شناخته شده بود دیدار کرد.
به گزارش اگیلان پیام؛ دکتر محمدعلی نجفی در این دیدار که جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه سیاهکل نیز حضور داشتند با اشاره به اینکه حضور در جمع خانواده‌های شهدا توفیقی برای مدیران محسوب می‌شود افزود : قدردان مدیران استانی که در گسترش روند دیدارهای مستمر با خانواده های شهدا فعال هستند هستیم.
وی خاطر نشان کرد : همه‌ی خدمات نظام ودولت به برکت خون شهدا و وجود خانواده‌های آنان در جامعه است.
نماینده عالی دولت در گیلان برگزاری کنگره‌ی ۸ هزار شهید استان که به عنوان یکی از کنگره‌های برتر کشور شناخته شد را یکی از افتخارات دوران مدیریتی خود دانست و گفت : باتوجه به اینکه توفیق حضور در منازل تمامی خانواده‌های شهدا مقدور نیست برگزاری این کنگره یکی از اهداف ادای احترام به همه‌ی خانواده‌های شهدا بود.
استاندار گیلان افزود : با حضور در جمع خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مقاومت، صبر و دعای آنان درس و انرژی مضاعف برای خدمت به مردم می‌گیریم.
وی اظهار داشت : توفیق خدمت به این قشر ایثارگر جزء افتخارات و وظایف ما است.
دکتر نجفی تلاش در جهت اشتغال جامعه بویژه فرزندان شهدا را جزء سفارشات امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا عنوان کرد و افزود : در این مسیر موضوع اشتغال جزء سرلوحه‌ی اصلی دولت بشمار می‌رود تلاش بر این است که مشکل اشتغال همه‌ی فرزندان این مرز و بوم حل شود.
وی با بیان اینکه کشور و نظام در مسیر توسعه اشتغال در تلاشند گفت : در این میان گیلان جزء استان‌های پیشرو در موضوع اشتغال است اما این مشکل صرفاً مربوط به چند سال اخیر نیست و طی چند دهه ایجاد شده است.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه وجود مشکل اشتغال در خانواده های معظم شهدا به واسطه‌ی نبود پدر ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد کند گفت : مدیران استانی باید این بخش را با جدیت دنبال کنند.
وی افزود : خود را مدیون شهدا می‌دانیم و دست والدین آنان را می‌بوسیم و به وجود آنان افتخار و نیازمند دعا آنان هستیم.
شهید نادر سعیدی در سال ۱۳۶۲ در منطقه‌ی عملیاتی مهران در سن ۲۴ سالگی به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است مستند زندگی شهید نادر سعیدی در کنگره‌ی ۸ هزار شهید گیلان به عنوان مستند برتر شناخته شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.