×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
وحدت و یکپارچگی مسلمانان از دستاوردهای دین مبین اسلام و آموزه های اسلامی و فرهنگ قرآنی است

گیلان پیام/محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با صدور پیامی میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به تمامی مشترکین و کارکنان اینشرکت تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است :
بسمه تعالی
ماه ربیع الاول یاد آور فرخنده میلاد ختم رسل و پیامبر صلح و دوستی و مهربانی حضرت محمد مصطفی(ص) است، که همانا نماد و اسوه حسنه و مبلغ توحید ناب برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.
پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت ، صلح و عدالت بهره مند ساخت.
وحدت و یکپارچگی مسلمانان و لزوم اتحاد و همدلی میان ایشان، از دستاوردهای دین مبین اسلام و آموزه های اسلامی و فرهنگ قرآنی است.
میلاد فخر آفرینش ؛ پیامبر اعظم حضرت رسول اکرم (ص) ، بهانه خلقت ، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری و نیز میلاد فرزند برومندش موسس و رئیس مذهب جعفری پرچمدار ولایت علوی حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را صمیمانه به محضر مسلمین جهان بویژه همکاران گرانقدرم در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و تمامی مشترکین ارجمند این شرکت تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال سلامتی، سعادت ومزید توفیق خدمت صادقانه و بی منت و ماندگار را برای همگان مسئلت دارم.
محمد تقی مهدیزاده
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.