- نویسنده : مدیر وبسایت
- 23 مرداد 1401
- کد خبر 16148
- بدون نظر
- ایمیل
- پرینت
سایز متن /
گیلان پیام/بیدی اظهار داشت: از صبر و همراهی مشترکین کمال تشکر را داریم و همکاری این عزیزان در مدت زمان باقیمانده تا پایان دوره اوج مصرف برق می تواند یاری رسان صنعت برق باشد و مردم شریف استان با به کار بستن چند راهکار ساده از جمله قرار دادن درجه کولر رو ۲۵ درجه (دمای آسایش)، عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جارو برقی و… در ساعات اوج مصرف، استفاده حداکثری از روشنایی روز سهم بزرگی در روشن ماندن چراغ خانه های هم استانی های خود داشته باشند.
وی افزود : بر خلاف سالیان گذشته که خاموشی های نوبتی و چند مرحله ای برای مدیریت مصرف اعمال می شد، امسال با برنامه ریزی های دقیق ، تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت برق و همراهی مردم حتی یک دقیقه خاموشی نوبتی برای مدیریت بار مصرف برق اعمال نشده است.
معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق گیلان در ادامه تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدماترسانی به مشترکان مواجه میکند.
وی اذعان داشت: اپلیکیشن «برق من» آسانترین و راحتترین راه برای پرداخت غیرحضوری بهای برق مصرفی است.
جواد بیدی در انتها گفت: هماستانیها میتوانند با نصب این نرمافزار از کافه بازار یا سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به نشانی www.gilanpdc.ir از خدمات متنوع این شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات و امورهای توزیع برق بهرهمند شوند./انتهای پیام