×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
ارزیابی عملکرد GIS کارگروه منطقه ۲ آب و فاضلاب کشور

گیلان پیام/ در راستای ارزیابی وضعیت استقرار GIS در شرکت های آب و فاضلاب استانی، ارزیابی کارگروه منطقه ۲ کشور با حضور مهندس محرابی دبیر شورای راهبری GIS شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در تاریخ های ۱۴ و ۱۵ تیر ماه برگزار شد.
مژگان امیدی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات انجام شده در راستای پیشبرد GIS در سطح کشور اظهار داشت: بی شک چنین جلساتی برای بهبود وضع عملکرد شرکت های آب و فاضلاب در حوزه بسیار مهم GIS نتیجه بخش خواهد بود.
سپس مهندس محرابی دبیر کارگروه GIS آب و فاضلاب کشور به ترتیب برنامه تعیین شده ، عملکرد شرکت های آب و فاضلاب استانی را مورد بررسی قرار داد و نتیجه ارزیابی و امتیازات شرکتها را در سه گروه A ، B و C اعلام نمود.
گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان قم با ۸۷٫۲ امتیاز در گروه A و شرکت های آب و فاضلاب استان تهران با ۹۰٫۷۲ امتیاز ، آب و فاضلاب استان گیلان با ۷۹٫۶۱ امتیاز و آب و فاضلاب استان مازندران با ۷۸٫۲۶ امتیاز در گروه B و همچنین شرکت های آب و فاضلاب استان قزوین با ۵۴٫۴۸ امتیاز و آب و فاضلاب استان البرز با ۵۳٫۳۷ امتیاز در گروه C مورد ارزیابی قرار گرفتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.