×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۸ آذر , ۱۴۰۱
پاسخگوئی اقناعی ، رعایت اصول اخلاقی ، سعه صدر و روی گشاده باید سرلوحه برخورد با مراجعین باشد

گیلان پیام/علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست ضمن ارائه گزارش هایی از آخرین آمار جامعه تحت پوشش و تعهدات ریالی در استان ، با بیان اینکه در سالجاری به طور متوسط ماهانه بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان در بخشهای بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی گیلان تعهدات ارائه میگردد و منابع ناشی از وصول حق بیمه ها در ایده آل ترین شرایط کمتر از ۴۵۰ میلیارد تومان در سطح استان است ، اظهار داشت : متاسفانه در جامعه تنها منابع درآمدی ما در سازمان مورد توجه قرار گرفته و کمتر به حجم بالای تعهدات که هر ماهه بیشتر نیز میشود دقت می گردد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت : در مراجعات مردمی پاسخگوئی اقناعی باید یک اصل بوده و مخاطبان بایت فرایند امور و یا علل انجام پذیر نبودن یک تعهد بدلیل عدم احراز شرایط قانونی و … دقیقا توجیه گردند افزود : اخلاق گرائی ، سعه صدر ، روی گشاده و در یک کلام تکریم و رعایت شأن و منزلت مخاطبان باید سرلوحه برخورد در شعب بوده و کرامت بخشیدن به انسانها در هیچ مرحله ای از کار فراموش نگردد .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین خاطر نشان ساخت : در هیات های تشخیص مطالبات نیز وظیفه ما قضاوت و داوری است پس باید به دور از نگاه صرف سازمانی با رعایت انصاف و عدالت رفتار نموده و گوش دادن به دفاعیات کارفرمایان و فرصت صحبت به آنها دادن به عنوان یک حق مسلم در این جلسات را حتما در نظر بگیریم .
علی حسین نژاد با اشاره به فرهنگ غنی مردم گیلان اظهار داشت : هر چند با ۵۲ درصد پوشش جمعیت استان از حیث مقدار کمی با میزان کشوری این شاخص در تعادل هستیم ولی انتظار میرود فرهنگ بیمه ای از ضریب نفوذ بیشتری در استان برخوردار باشد و باید راهکارهای توسعه این ظرفیت شناخته شده و جمعیت هدف به درستی از تعهدات و حمایتها برخوردار گردند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.