×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
وزنه بردار گیلانی برای کسب سهمیه جهانی در اردوی تیم ملی حضور یافت

گیلان پیام/ رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان اظهار داشت: از سوی فدراسیون وزنه برداری، زبده ترین ورزشکاران این رشته به اردوی تیم ملی دعوت شدند که علیرضا سلیمانی از گیلان نیز، جزو دعوت شدگان است.
اصغر ابراهیمی افزود: این وزنه بردار به همراه سایر ملی پوشان از روز گذشته در اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور حضور یافتند که این اردو حدود ۱۰ روز زیرنظر کادرفنی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور در شهرستان بابلسر استان مازندران ادامه می یابد.
وی ادامه داد: سلیمانی وزنه بردار ارزنده گیلانی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم در اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور حضور دارد که خوشبختانه از آمادگی بسیار خوبی نیز برخوردار است. همچنین این وزنه بردار مشکل آسیب دیدگی ندارد که می تواند به این ورزشکار برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور کمک کند.
رئیس هیات وزنه برداری گیلان اضافه کرد: سلیمانی طی چند سال اخیر در وزنه برداری رشد بسیار مناسبی داشته و در رده های سنی مختلف توانسته مقام و مدال های ارزشمندی را کسب کند و امیدواریم که وی به عضویت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور نیز درآید تا به همراه این تیم در رقابت های جهانی حضور یابد.
کاپیتان اسبق تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور خاطرنشان کرد: مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان، آذر ماه امسال با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در ازبکستان برگزار می شود که تیم ملی ایران نیز در این دوره از رقابت ها حضور می یابد.
ابراهیمی تصریح کرد: با وجود اینکه چند سالی است از گیلان وزنه برداری در تیم ملی بزرگسالان حضور ندارد، این هیات در رده های سنی سرمایه گذاری مناسبی را انجام داده و هم اینک نیز شاهد حضور علیرضا سلیمانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور هستیم که امید است این ورزشکار شایسته بتواند به همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان حضور یابد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.