×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نگاه حمایتی ویژه مدیریت شهری به حوزه آموزش استثنایی سرپرست شهرداری رشت / هزینه برای کودکان کشور ، سرمایه گذاری بلند مدت

گیلان پیام/ نادر حسینی در جریان بازدید از مدارس استثنایی دکتر خزائلی و ناشنوایان قطب زاده با بیان اینکه این بچه ها امید خانواده ها و سرمایه های ارزشمندی هستند، اظهار کرد: دنیای امروز در فضایی قرار گرفته است که نیروی انسانی و بحث کار و تلاش در حوزه نیروی انسانی به یکی از دغدغه های مهم تبدیل شده است. لذا هر چقدر در این حوزه تلاش کنیم باز هم فضا برای کار بیشتر وجود دارد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا همچنین نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان استثنایی را ضروری خواند و به نمایندگی از همکاران خود در شورای شهر ، آمادگی این نهاد را برای همکاریهای لازم با حوزه آموزش استثنایی اعلام و ابراز امیدواری کرد، مجموعه مدیریت شهری نیز برای ارتقای سطح کیفی مدارس استثنایی و کودکان این مجموعه گامهای موثری خواهد برداشت.
نادر حسینی در ادامه اذعان کرد: برخی از عزیزان ما در زندگی و کار با محدودیت هایی مواجه هستند که این محدودیتها باید با تلاش کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران، ارگانها و سازمانهای مربوطه مرتفع شود تا این کودکان و نونهالان همانند دیگر همسالان در سطح شهر و کشور دیده شوند تا بتوانند در کار و خدمت به جامعه در سطح ملی و محلی نقش آفرین باشند.
سرپرست شهرداری رشت نیز در جریان بازدید از مدارس استثنایی دکتر خزائلی و ناشنوایان قطب زاده در سخنانی ضمن تبریک هفته ملی کودک، ضرورت توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان استثنایی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تلاشهایی که برای شکوفایی استعدادهای این عزیزان صورت می گیرد، شایسته تقدیر ویژه است.
علی بهارمست افزود: مجموعه شهرداری رشت نگاه ویژه ای به حوزه آموزش استثنایی خواهد داشت و هر آنچه که در این مسیر سرمایه گذاری و هزینه می‌شود، یک سرمایه گذاری بلند مدت برای شهر است و در آینده، شهر و شهروند ثمره این سرمایه گذاریها را خواهند دید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.