×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
همکاری پلیس و مدیریت شهری برای تجهیز رشت به سیستم مانیتورینگ / رئیس شورای شهر رشت : تحقق توسعه پایدار در سایه امنیت / سرپرست شهرداری رشت : رفع معضلات شهر رشت با همکاری مدیریت شهری و زحمتکشان نیروی انتظامی

گیلان پیام/ سردار ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در جمع رئیس و اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری رشت، تعامل پلیس و مدیریت شهری را در حل معضلاتی همچون ترافیک، حاشیه نشینی و نظایر آن ضروری خواند و اظهار کرد: در اکثر کشورهای دنیا وظایفی همچون صدور گذرنامه و کنترل ترافیک را شهرداری ها به عهده دارند.

سردار ملکی ضرورت تجهیز شهرها را به سیستم مانیتورینگ مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: امروزه در بیشتر شهرهای دنیا پلیس حضور فیزیکی ندارد و محلات و مناطق دنیا با سیستم مانیتورینگ کنترل می شود.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان تجهیز شهر به سیستم مانیتورینگ را در کاهش بار ترافیکی و کنترل برخورد با جرائم مختلف موثر و ضروری ارزیابی کرد و خواستار همکاری و مشارکت جدی نیروی انتظامی و مدیریت شهری برای اجرا و برقرای این سیستم شد.

وی با بیان اینکه یکایک اعضای شورا از سوابق بسیار خوب برخوردار هستند، تصریح کرد: ما در نیروی انتظامی هیچ جدایی بین خود و شورا مشاهده نمی کنیم و در کنار شما هستیم.

سردار ملکی همچنین اضافه کرد: مردمی که به شما رای داده اند، انتظاراتی دارند که ان شاء الله این انتظارات برآورده شده و تا پایان سال جاری شاهد تحقق و اجرای اهداف کوتاه مدت باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با بیان اینکه توسعه پایدار در سایه امنیت محقق می شود، گفت: یقینا سبزپوشان نیروی انتظامی در تحقق این مهم نقش غیر قابل انکاری دارند.

محمد حسین واثق کارگرنیا با تسلیت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم بابک نوری هریس اذعان نمود: بدون شک شهدای مدافع حرم نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و عزت ایران اسلامی ایفا کرده اند و همه ما مرهون رشادتهای آنان هستیم.

رئیس شورا با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی یادآور رشادتهای سبزپوشان بی ادعای جامعه است که همواره برای حفظ و امنیت مردم در تلاشند، تصریح کرد: بخش عظیمی از این امنیت توسط نیروهای خدوم انتظامی تامین می شود که ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر دلاور مردان و شیرزنان ناجا، برای این عزیزان در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب آرزوی توفیق دارم.

وی با اشاره به این فرموده رهبر معظم انقلاب که “هر کجا مردم کارکنان ناجا را دیدند، بدانند که حافظان جان، مال و ناموس آنان بوده و امنیت آنان را تأمین خواهند کرد” خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی مکتبی و دارای هویت اسلامی است.

کارگرنیا حفظ و تامین امنیت برای شهروندان به خصوص حاشیه شهرها را یکی از حوزه های همکاری این دو مجموعه خواند و اظهار امیدواری کرد با تعاملات بیشتر این دو مجموعه گامهای موثری در ابعاد مختلف برداشته شود.

سرپرست شهرداری رشت نیز در این مراسم ضمن تبریک این هفته به ایثارگران و دلاورمردان پلیس، فرمایش مقام معظم رهبری که متخلفان و مجرمان باید از حضور پلیس احساس ترس و ناامنی کنند را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: کارکنان ناجا حافظ جان و مال ملت هستند و امروز پلیس برای مردم پناهگاه امنی محسوب می شود.

سرپرست شهرداری رشت حضور نیروی انتظامی در بسیاری از ماموریتها و خدمات مورد انتظار در کنار شهرداریها را امری کتمان ناپذیر دانست و در ادامه ابراز امیدواری کرد با همکاری و مشارکت مجموعه مدیریت شهری و زحمتکشان نیروی انتظامی معضلات و مشکلات شهری به تدریج مرتفع شود.

شایان ذکر است که در پایان مراسم به پاس زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر جان بر کفان نیروی انتظامی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود به فرماندهان نیروی انتظامی استان گیلان اهداء گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.