×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بیمارستان ۶۴ تختخوابی تامین اجتماعی لنگرود یکی از مجهزترین و ایمن ترین بیمارستانهای استان گیلان خواهد شد

گیلان پیام/در جریان این بازدید دکتر قنبر پور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه بیمارستان ۶۴ تختخوابی لنگرود بر اساس آخرین دستورالعمل های وزارت بهداشت در حال ساخت می باشد اظهار داشت: این بیمارستان پیشرفته ترین و ایمن ترین بیمارستان استان گیلان خواهد شد.
ایشان با بیان اینکه تمام جراحی ها به غیر از جراحی های فوق تخصصی دربیمارستان تامین اجتماعی لنگرود راه اندازی خواهد شد افزود با راه اندازی این بیمارستان بیش از ۲۵۰نفر نیرو جذب خواهند شد که الویت برای جذب با نیرو های بومی خواهد بود.
دکتر قنبرپور رفع مشکلات درمانی مردم منطقه را از مهمترین الویت های تامین اجتماعی دانست و افزود: حتی اگر یک روز زودتر بیمارستان به بهره برداری برسد می تواند برای خیلی از مردم نیازمند منطقه موثر و مفید باشد . ایشان پی گیری و مساعدت نماینده مردم لنگرود و مقامات محلی را در رفع مشکلات اداری و موانع شهری مهم و مفید دانست .
در این دیدار دکتر محمد نژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بخش های مختلف و پی گیری مراحل ساخت بیمارستان قول مساعد در رفع مشکلات شهری از جمله حل مشکلات برق و رفع موانع راه دسترسی به درب ورودی اورژانس بیمارستان را داد و اظهار امیدواری نمود تا با پی گیری ها و تسریع در ساخت بیمارستان تامین اجتماعی نیازبیمه شدگان تامین اجتماعی شرق گیلان به خدمات درمانی تخصصی بستری مرتفع گردد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.