×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
توجه به سلامت سالمندان و بازنشستگان یکی از مهمترین الویت های سازمان تامین اجتماعی است

گیلان پیام/سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان طرح حمایت مالی از بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را در همین راستا بیان نمود و افزود : خدمات بستری درمان بیمه‌شدگان ۶۵ ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان‌های دولتی استان( حتی شهرستان هایی که سازمان تامین اجتماعی دارای بیمارستان ملکی است) رایگان می باشد.
ایشان به راه اندازی کلینیک تخصصی دیابت و فشار خون در ایتدای سالجاری در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) اشاره نمود و تصریح نمود توسعه این خدمات در راستای توجه به سلامت سالمندان و بازنشستگان عزیز بوده است .
دکتر قنبرپور با تاکید به اینکه بیماری های مزمن چون دیابت ، فشارخون بالا ، بیماریهای قلبی عروقی سالمندان را بیشتر مبتلا می کند افزود: برای کنترل بیماری این بیماران پرونده الکترونیکی توسط پزشکان مراکز ملکی تشکیل می شود . هم اکنون نزدیک به ۹۲ هزار پرونده الکترونیکی بیماران مزمن در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان گیلان تشکیل شدکه کار نظارت بر درمان این بیماران توسط همکاران پزشک در مراکز ملکی استان انجام می گیرد.
سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان یکی دیگر از طرح های حمایت از سالمندان را راه اندازی کلینیک سالمندی در پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت در آینده نزدیک بیان نمود و افزود که هم اکنون اقدامات اولیه از جمله آموزش پرسنل و آماده سازی بستر الکترونیکی پرونده سالمندی در حال انجام است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.