×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح ۳۲ پروژه عمرانی و خدماتی در خشکبیجار

گیلان پیام/ علی فتح الهی در حاشیه افتتاحیه ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، گفت: شناخت سیره و مرام شهیدان و حرکت در مسیر آنها عامل موثری برای تلاش مضاعف مسئولان در رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.
فرماندار رشت با بیان اینکه، شهیدان رجایی و باهنر زندگی خود را وقف خدمت و رفع نیازهای مردم کردند، ابراز داشت: مسئولان می بایست قدر فرصت خدمتگذاری به مردم و اقشار ضعیف جامعه را به خصوص در وضعیت کنونی به دلیل تداوم شیوع کرونا بدانند و با همکاری بخش‌های مختلف خالصانه در جهت حل و فصل امور بهتر و بیشتر کنند.
فرماندار رشت با اشاره به آمار بالای جان باختگان ناشی از شیوع کرونا و شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان، خاطرنشان کرد: علی رغم همه این مشکلات و تنگناها، فعالیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه خدمت به مردم تداوم یافته است و تلاش شده تا مطالبات مردم به بهترین نحو ممکن محقق شود.
وی با قدردانی از همراهی مردم با مسئولان گفت: همزمان با هفته دولت پروژه روکش آسفالت امین آباد به خشکبیجار، روکش آسفالت راه روستایی بسته دیم، بهره برداری همزمان ۱۴ پروژه تقویت و توسعه برق و بهره برداری همزمان از ۱۶ واحد مسکن مددجویان به ارزش ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در خشکبیجار امروز به بهره برداری رسید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.