×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
روند بازرسی از اصناف تشدید می‌شود

گیلان پیام/ علی فتح‌اللهی با اشاره به شیوع گسترده موج پنجم کرونا، اظهار کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی از شب گذشته بازرسان ستاد کرونای شهرستان رشت از اصناف بازدید به عمل آوردند.
فرماندار شهرستان رشت افزود: شامگاه گذشته از رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری مرکز استان بازدید به عمل آمد که تعدادی پلمب و تعدادی نیز تذکر کتبی دریافت کردند. با توجه به اینکه رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری می‌توانند در صورت ازدحام محل انتشار ویروس کرونا باشند لذا باید در این ایام خدمات خود را به صورت بیرون‌بر ارائه دهند.
رئیس ستاد کرونای شهرستان رشت ادامه داد: تیم بازرسی متشکل از بازرسان فرمانداری، نماینده دادستانی، اداره اماکن، شبکه بهداشت، اصناف و نیروی انتظامی شهرستان رشت بر نحوه اجرای محدودیت‌های کرونایی در مرکز استان نظارت می‌کنند که روند بازرسی‌ها با توجه به محدودیت‌های جدید و وضعیت نامساعد کرونایی تشدید می‌شود.
فتح‌اللهی بیان کرد: از صبح امروز مجدد بازرسی‌ها از اصناف در سطح شهرستان ادامه دارد که گزارش‌ها به فرمانداری ارسال و همزمان با متخلفین هم برخورد قانونی می‌شود.
وی ضمن قدردانی از همکاری اصناف در کنترل شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: همه باید برای ریشه‌کنی این بیماری با ستاد مقابله با کرونا همکاری کرده و محدودیت‌ها را اجرا کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.