×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مصرف بیش از ۴۷۰ میلیون مترمکعب گاز در گیلان

گیلان پیام/ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مصرف ۴۷۲ میلیون مترمکعب گاز توسط مشترکین گیلانی در تیرماه امسال خبر داد و بیان کرد: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۰ میلیون مترمکعب کاهش داشته است.
وی در ادامه درخصوص مصرف گاز در حوزه خانگی اظهار داشت: در اولین ماه تابستان، ۴۷ میلیون مترمکعب گاز توسط مشترکین گاز خانگی مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از کاهش ۲۱ درصدی مصرف گاز در حوزه های تجاری و صنعتی خبر داد و گفت: در تیرماه امسال در مجموع ۵۱ میلیون مترمکعب گاز به این حوزه ها تحویل شده است.
حسین اکبر نقش گاز را در تامین انرژی پایدار استان بسیار مهم برشمرد و گفت: در اولین ماه تابستان بیش از ۳۴۰ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه های تولید برق استان تحویل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.
وی همچنین از تحویل ۳۱ میلیون مترمکعب گاز به ایستگاه های CNG گیلان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به تیرماه سال گذشته بی تغییر مانده است.
مدیرعامل گاز گیلان در پایان هدف شرکت گاز را رضایتمندی حداکثری مردم عزیز استان عنوان کرد و گفت: این شرکت در فصل تابستان تمام تلاش خود را به کار بسته، گاز طبیعی را به صورت مستمر به نیروگاه های تولید برق استان تحویل دهد تا قطعی برق مردم گیلان به حداقل کاهش یابد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.