×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شرایط کنونی گیلان در شیوع بیماری کووید ۱۹ نسبت به اسفند سال ۹۸ سخت تر است

گیلان پیام/دکتر آبتین حیدرزاده در وبینار صبحگاهی با مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه دانشگاه ، اظهار داشت: وضعیت کنونی استان از لحاظ شیوع بیماری کرونا، نسبت به اسفند سال ۹۸ سخت تر است و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، شرایط کنونی بزرگترین موجی از بیماری است که استان آن را تجربه کرده است.
وی افزود: با وجود این وضعیت، متاسفانه بحرانی بودن اوضاع جدی گرفته نمی شود‌.
دکتر حیدرزاده با اشاره به افزایش موارد سرپایی و بستری در بیمارستان ها ، گفت : رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و اعمال محدودیت های شغلی، ممانعت از حضور مسافران در استان در شرایط کنونی برای توقف انتقال و شیوع بیشتر ویروس، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.
معاون بهداشتی دانشگاه تاکید کرد: فرایند واکسیناسیون در استان با سرعت قابل توجهی در حال انجام است اما در کنار واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، تعطیلی مشاغل غیرضروری، پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و دورهمی ها برای ارتقاء ایمنی و سلامت استان بسیار تاثیرگذار است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان یادآور شد؛ ۲۷۵ تیم در ۶۷ پایگاه تجمیعی و ۳۳ مرکز غیرتجمیعی سراسر استان فرایند واکسیناسیون کووید ۱۹ را انجام می دهند. /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.