×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
معرفی محدوده طرح ترافیک شهر رشت

حمل و نقل و ترافیکمعرفی محدوده طرح ترافیکدر حال حاضر محدوده اولیه تعیین شده منطبق با طرح پیشنهادی مشاورین تنها شامل معابر اصلی منتهی به میدان شهدای ذهاب (شهرداری) شامل خیابان‌های امام خمینی (ره)، سعدی، دکتر شریعتی و پیاده‌راه علم‌الهدی است و دسترسی از طریق این معابر به بافت حاشیه‌‌ای محدوده شده است. برای ایجاد محدودیت کنترل تردد محدوده طرح ترافیک با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف انجام شده و ورود کلیه وسایل‌نقلیه موتوری به داخل طرح  از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۲۲ ممنوع است.

مرزهای محدوده طرح ترافیک کلانشهر رشت

همچنین برای رفاه شهروندان ساکن در کوچه‌ها و دسترسی‌های مختلف بن‌بست در داخل محدوده طرح، شهرداری رشت از چندین ماه قبل تمهید لازم برای ثبت بانک اطلاعات را مدنظر قرار داده تا ترددایشان به داخل محدوده و خروج از آن با شروع طرح کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر با مشکلی همراه نباشد.

در خصوص رانندگان و دارندگان خودروهای باری نیز فرآیند ثبت اطلاعات و مدیریت تردد برای کنترل دسترسی به هسته مرکزی شهر و بازار قدیم شهر مدنظر قرار گرفته است. هدف از این برنامه‌ریزی جلوگیری از وقفه در ارایه خدمات حمل بار در محدوده بازار شهر و رفاه کسبه محترم محدوده بوده است. ضمن آنکه توجه به هتل‌های هسته مرکزی و حفظ دسترسی به ایشان نیز با توسعه یک سامانه هوشمند ثبت اطلاعات مسافرین و ارایه خدمات رزرواسیون فراهم شده است تا علاوه بر حمایت از توسعه گردشگری و خدمات هتل‌داری، بستر لازم برای بهسازی و بازسازی مهمانپذیرها و هتلهای این محدوده نیز با جذب سرمایه‌گذاران جدید فراهم باشد./انتهای پیام

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.