×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از مرکز تفریحات دریایی

گیلان پیام/دراین بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از نزدیک در جریان روند پذیرش ارائه خدمات فعالیت نجات غریق و مجموعه تفریحات دریایی که به گردشگران و مهمانان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ارائه می شود قرار گرفت.
مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی در قالب دو طرح آقایان و بانوان در ساحل منطقه آزاد انزلی از اول تیر ماه و با آغاز فصل تابستان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به گردشگران خدمات ارائه می دهد.
سالن انتظامات و ورودی، دو ساختمان رختکن مجهز به ۱۱۰۰ کمد لباس MDF ضد آب با روکش pvc و قفل مغناطیسی ، بهمراه ساختمان ناجیان غریق و کمکهای اولیه بخشی از امکانات مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی است.
زمین والیبال ساحلی استاندارد، ۴۰ عدد دوش روباز صحرایی(مجموعاً ۸۰ دوش) که بر روی پیاده روهای چوب پلاس نصب شده،
۲۰۰ عدد تخت آفتاب گیر دور استخری، سایه بانهایی با پوشش سنتی گیلان(حصیر)، کافی شاپ ،سالن ماساژ و چترهای آفتابگیر ساحلی از دیگر امکاناتی است که در این مرکز تعبیه شده است.
از سوی دیگر در مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی امکانات لازم برای بهره برداری معلولین در نظر گرفته شده و این مرکز دارای حدود ۱۰۰۰ متر مریع پیاده رو با اختلاف سطح یک و نیم متر از ساحل برای فرآهم نمودن امکان دسترسی به امکانات سایت می باشد.
وجود برج نور جهت روشنایی و امکان شنا و بهره گیری از امکانات مرکز در شب، فضای سبز متناسب با ساحل، در کنار جاده دسترسی و پارکینگ و سرویس بهداشتی مجهز از دیگر امکانات موجود در این طرح می باشد.
گفتنی است این پروژه به منظور بالابردن ضریب ایمنی گردشگران در بهره گیری از مواهب طبیعی دریای خزر، توسعه ورزشهای آبی – ساحلی در محدوده منطقه، بالا بردن سطح امکانات و تسهیلات قابل ارائه به گردشگران و ارائه الگویی مناسب از طرح های ساحلی -گردشگری ایجاد شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.