×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ارائه خدمات کاروان سلامت در محلات کم برخوردار شهر رشت پایان یافت

گیلان پیام/ همزمان با آغاز دهه کرامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به منظور ارائه خدمات بهداشتی، پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره روان شناسی خانواده اقدام به راه اندازی کاروان سلامت در محلات کم برخوردار نمود.
این طرح از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و با همکاری دستگاه های اجرایی استان از جمله اداره بهزیستی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جمعیت هلال احمر، آستان قدس رضوی، دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت همیاران سلامت اجتماعی با هدف بهره مندی مردم محلات محروم از خدمات رایگان پزشکی اجرا گردید.
این کاروان با تیمی مجرب از پزشکان در مساجد محلات کم برخوردار استقرار یافت و به مدت ده روز در ده محله کم برخوردار مسکن مهر، علی آباد، شالکوه، پیرکلاچای، مزار شهدا، سیاه اسطلخ، نخودچر، کردمحله، حمیدیان و سلیمانداراب به ارائه خدمات پرداخت.
گفتنی است این طرح خوشبختانه با استقبال بی شمار شهروندان روبرو گردیده است که پس از پایان ده روزه، به طور مستمر در هفته یک روز در یکی از محلات کم برخوردار به ارائه خدمات به شهروندان ادامه خواهد داد.
شایان ذکر است، در طول مدت اجرای این طرح به ۲۵۰۰ نفر از شهروندان در محلات کم برخوردار خدمات پزشکی، دندانپزشکی و روانشناسی ارائه شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.