×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اتاق روسای شعب بعنوان مأمنی برای مراجعان باید همیشه به روی مردم باز باشد


گیلان پیام/با هدف تبادل نظر و مرور مباحث روز سازمانی ، طی نشستی ویدئوکنفرانسی مهمترین موضوعات کاری توسط مدیرکل استان برای روسای شعب تابعه تبیین گردید
علی حسین نژاد در این نشست با اشاره به نقش موثر انتخابات در کشور بعنوان یک وظیفه و تکلیف ، با بیان اینکه در کنار شرکت پرشور باید نسبت به ترغیب و دعوت دیگران برای حضور حداکثری نیز گام برداریم افزود : رعایت موازین لازم در فضای اداری از قبیل ممنوعیت فعالیت له یا علیه یک کاندیدا و اجتناب از ورود به عرصه های تبلیغاتی در محیط کار مورد انتظار است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع ، اظهار داشت : رئیس شعبه باید در دسترس مردم باشد و با سرکشی در سطح واحدها پیگیری امور مخاطبان را دنبال نماید .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه اتاق رئیس شعبه باید مأمنی برای مراجعین و درب آن همواره به روی آنها باز باشد خاطر نشان ساخت : سرمایه هر انسانی خوشرویی و اخلاق نیکوست که هزینه ای هم ندارد و عاملی برای رضایتمندی مخاطبان نیز هست .
علی حسین نژاد با بیان اینکه باید حل مشکل مردم و پیگیری امور تا حصول نتیجه سرلوحه کارها قرار گیرد اظهار داشت : باید تلاش کنیم تا آئینه یکدیگر باشیم و با تذکر و انتقاد سازنده سبب تکامل بیشتر هم شویم .
وی همچنین اذعان داشت : رعایت اصول اخلاقی انسانی و مردمداری از مبانی ارتقاء شخصیت بوده و عملکرد ما به خودمان باز میگردد .
در این نشست معاون منابع بیمه ای و رئیس اداره حراست استان نیز ضمن تشریح موضوعات کاری ، بر نکات اساسی در فضای انتخاباتی موجود و حضور گسترده همکاران در انتخابات تاکید نمودند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.