×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با فرماندار شهرستان املش

گیلان پیام/ محمد اکبرزاده با بیان تفاهم نامه ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در گیلان و تخصیص سهمیه ۲۳۹ واحد برای شهرستان گفت: در این طرح ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه و ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای ساخت واحد مسکونی اختصاص یافت. وی افزود: از ۹۸ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان ۴۶ روستا از اجرای طرح هادی برخوردار هستند و شاخص برخوداری شهرستان ۴۷% می باشد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت : امروزه یکی از راهبردهای موثر در توسعه همه‌ جانبه پایدار نواحی روستایی، استفاده از مشارکت و توانمندی‌های دهیاران و روستائیان برای عمران و توسعه مناطق روستایی در همه ابعاد بوده و با برنامه‌ریزی صحیح و همکاری دهیاری‌ها، میتوان روند توسعه روستاها را در سطح شهرستان سرعت بخشید.
وی در خصوص افزایش جذب سهمیه مسکن روستایی درشهرستان املش تصریح کرد: دهیاران باید با تعامل و همکاری با اعضای شورای روستا، ریش سفیدان و جامعه روستایی را با استفاده از قابلیت‌های طبیعی و امکانات آب و خاک در چارچوب اهداف و ابعاد توسعه پایدار حرکت کرده و در این زمینه اطلاع رسانی نمایند.
فرماندار شهرستان املش در این دیدار از عملکرد جهادی بنیاد مسکن در زمینه مقاوم سازی مساکن روستایی، اعطای سند مالکیت به روستاییان و بهسازی معابر روستایی همچنین در زمینه قیر رایگان برای آسفالت معابر روستاهای شهرستان ابراز رضایت نمودند و ادامه فعالیت های چشمگیر بنیاد مسکن را در زمینه های شهری و روستایی از مدیر کل درخواست نمودند.
مهندس رنجبر ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند این نهاد انقلابی به برخی مشکلات روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با جلب مشارکت مردمی‌ در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه ای، ایمن سازی سکونتگاهها و مقاوم سازی مسکن و تعامل ویژه با دستگاه های مرتبط می توان خدمات بیشتر و بهتر به روستائیان ارائه داد و پس از این نیز ما تلاش خواهیم کرد تعامل بیشتری یا این نهاد انقلابی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات محرومین جامعه داشته باشیم. در پایان با تقدیر از زحمات آقای مجید محسن خواه، مهندس الهیار محمدعلیزاده بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان معرفی گردید/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.