×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، دبستان برکت شهید حسین فرزانه روستای رودپیش شهرستان فومن با حضور مدیر کل نوسازی مدارس گیلان افتتاح شد.

به گزارش گیلان پیام،علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در آئین افتتاح دبستان برکت شهید حسین فرزانه روستای رودپیش شهرستان فومن ضمن تبریک ایام ا…دهه نورانی فجر، ابراز داشت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و دستاوردها به مردم عزیز است.
وی با اشاره به اینکه احداث مدرسه یکی از ماندگارترین و زیباترین امور است، تصریح نمود: سیاست دولت، احداث مدارس ایمن، مدرن و مجهز به امکانات روز در شهرها و روستاها کم برخوردار است.
مهندس دقیق اذعان داشت: با تلاش های صورت گرفته و با حمایت های ارزشمند استاندار فرهیخته گیلان و ریاست محترم سازمان نوسازی مدارس کشور امروز در این ایام خجسته ۱۲ پروژه آموزشی با ۸۰کلاس درس با زیر بنای بالغ بر۵۷۰۰ مترمربع و با اعتبار بیش از۲۸۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های استان افتتاح و تقدیم آینده سازان این مرز و بوم نماییم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بنیاد معظم برکت خدمات ارزشمندی را به یادگار می گذارد، افزود:
تا امروز ۴۸ پروژه توسط بنیاد برکت در استان در حال احداث می باشد و امروز در این ایام مبارک شاهد افتتاح چهلمین پروژه توسط این بنیاد معظم هستیم.
در ادامه محمد رضا محسنی فرماندار فرهیخته شهرستان ضمن گرامیداشت ۱۹ بهمن سالروز بیعت تاریخی هوانیروز با حضرت امام خمینی (ره)، خدمت برجسته در احداث و بهره برداری از این واحد آموزشی توسط بنیاد برکت و اداره کل نوسازی را مورد توجه قرار داد و افزود: چرخ توسعه و روند پیشرفت علی رغم تحریم ها در حرکت است و در دهه فجر سال جاری ۳۲ پروژه عمرانی از محل اعتبارات تملک دارایی با هزینه ای بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که از سوی دولت تقدیم مردم عزیز شهرستان می شود.
گفتنی است این دبستان با ۳۹۲ متر بنای آموزشی در ۲ طبقه، به همراه ۶۰۰ متر مربع زمین چمن مصنوعی، در زمینی به مساحت ۲۹۴۹ متر مربع با اعتبار ۴،۵ میلیارد تومان افتتاح شد و از ویژگی های این واحد آموزشی برخورداری از زمین ورزش با چمن مصنوعی و زیرساخت های هوشمندسازی در فضای آموزشی می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.